06-03-2016, 12:06 PM
R6 muudab kindlasti nina raskemax ja auto muutub alajuhitavamax. Sama teeb muidugi ka R4 turbotamine. Üx võimalus olex veel 1.8 asendamine 2.2-ga. Sel 110kW ja peax tuntavalt kiirem olema, samas kui kaal peax üsna sama olema.
1.8 puhul aitax kindlasti kangem nukk ja vabalthingavam sisse ja väljalase, aga see lähex vb kallimax kui 2.2 paigaldamine ja 2.2-est rohkem kW ikka ei annax. Hiljem saab soovi korral 2.2-te edasi tuunida.
Siis on veel võimalik 2.0 kompressor või 2.3 kompressor paigaldada, neil kW-id 140 ringis, mis tähendab, et MNT-st tuleb juba ümberehitus luba võtta kui plaan auto tänavalegaalsex jätta. Tegelikult vist kõigi eelpool nimetatud mootorite puhul tuleb ümberehitus luba võtta, kuna kW-id võrreldes 1.8 80kW-iga oluliselt suuremad. Samas ma ei tea täpselt, kuidas nad neid kW-e arvestavad, sest 190E peal oli ka 2.6 118kW-ga ja kui seda arvesse võtavad, siis on oluliselt lihtsam.
Juhtmestikku peab vist praktiliselt kõigi mootori vahetuste puhul mingil määral ümber tegema. Siiski MB mootori paigaldamine on mõne Jaapani tootja mootrist selle võrra lihtsam, et kast sobib kenasti külge ja ka originaal mootorikäppasid saab kasutada (nendega omaloomingut teha ei tohi, muidu ÜV-elt läbi ei saa).
1.8 puhul aitax kindlasti kangem nukk ja vabalthingavam sisse ja väljalase, aga see lähex vb kallimax kui 2.2 paigaldamine ja 2.2-est rohkem kW ikka ei annax. Hiljem saab soovi korral 2.2-te edasi tuunida.
Siis on veel võimalik 2.0 kompressor või 2.3 kompressor paigaldada, neil kW-id 140 ringis, mis tähendab, et MNT-st tuleb juba ümberehitus luba võtta kui plaan auto tänavalegaalsex jätta. Tegelikult vist kõigi eelpool nimetatud mootorite puhul tuleb ümberehitus luba võtta, kuna kW-id võrreldes 1.8 80kW-iga oluliselt suuremad. Samas ma ei tea täpselt, kuidas nad neid kW-e arvestavad, sest 190E peal oli ka 2.6 118kW-ga ja kui seda arvesse võtavad, siis on oluliselt lihtsam.
Juhtmestikku peab vist praktiliselt kõigi mootori vahetuste puhul mingil määral ümber tegema. Siiski MB mootori paigaldamine on mõne Jaapani tootja mootrist selle võrra lihtsam, et kast sobib kenasti külge ja ka originaal mootorikäppasid saab kasutada (nendega omaloomingut teha ei tohi, muidu ÜV-elt läbi ei saa).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!