06-03-2016, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2016, 11:54 AM ja muutjaks oli t2rn.)
(05-03-2016, 06:56 PM)sm. pelle Kirjutas: M104 mootor oleks vast kõige rahakoti sõbralikum ja "bolt on'im". Saaksid kiirenduse parema kui 8-9sekki sajani.juhtmestik sobib ka 1:1? iseenesest kui vana maha uus peale ja mingit erilist elektroonika ümbertegemist pole vaja teha, siis polegi kõige halvem plaan. rohkem mõtlesin 1.8 puhul mootori nö forseerimist vms. mida annaks teha klappidega, väljalaskega, kütusesüsteemiga jne. asfaldil oleks m104 tore, aga ei kujuta ette mida jääpeal teha annab. Liiga raskeks ei jää esiots?
(06-03-2016, 11:45 AM)Werewolf Kirjutas: Alustada võix piiratud libisemisega difrist, kuna vahet pole, mis mootor kapoti all on, ühe ratta vedu on lahja. 2 ratta veoga on isegi 1.8-ga võimalik juba üsna nobedalt jäärada sõita (2 ratta veoline auto on ka ettearvatavam ja paremini kontrollitav). Rohkema võimsuse korral on kindlasti juba ka piike tarvis, kuna kuskilt maalt ei suuda tavarehvid enam jõudu maha panna.1.8 uute conitice2 rehvidega on päris hea juhitavuse ja pidamisega, tõsi piiratud libisemine võiks olla.