04-03-2016, 09:23 PM
Tänud jälle ed, et asjast infot jagad...eks see püsika asi on jah pigem leiutamine ja katsetamine...hetkel jäi selle ehitamine üldse tagaplaanile.....kui varem oli mul üks eelsüüte küünal murdunud, siis täna lõhkusin ka teise sisse. Kuramus, keeras juba mitu tiiru ja üsna kergelt, siis ükshetke kiilus kinni. Liigutasin küll edasi-tagasi ja mögistasin korralikult, kuid lõpptulemusena sain ikka hakkama...pagan, pool päeva ainult tatistasin ja vandusin. Ülejäänud päeva loobusin ka muudest tegevustest tänu sellele...muidu auto koos ja valmis kiiremateks sõitudeks. Seest tegime kah korraliku puhastuse ja naha hoolduse.
Aga w460 st...värvisime eraldi uksed ja kere, sest nii oli mugavam ja on ka korrektsem, saab ikka ukseavadele korralikud kihid lasta.
Kusjuures tegelikult on w460 värvitud pinnavärviga, ehk siis ilma lakita värv.
Värvikulu on raske hinnata. Eka reaalsuses sellise töö maht ( kere seest ja väljast ning uksed samuti pluss toonivahetus) ca 8 liitrit.
Minu omal oli raptori kogus tunduvalt suurem ja mul sisepind läks tavalise värviga...
Aga w460 st...värvisime eraldi uksed ja kere, sest nii oli mugavam ja on ka korrektsem, saab ikka ukseavadele korralikud kihid lasta.
Kusjuures tegelikult on w460 värvitud pinnavärviga, ehk siis ilma lakita värv.
Värvikulu on raske hinnata. Eka reaalsuses sellise töö maht ( kere seest ja väljast ning uksed samuti pluss toonivahetus) ca 8 liitrit.
Minu omal oli raptori kogus tunduvalt suurem ja mul sisepind läks tavalise värviga...