01-03-2016, 10:57 PM
Väga hea, et selle teema tegid, nii Ascona kui 190E näevad lahedad ja suhteliselt hästi säilinud välja! Nii hästi säilinud SignalRot värviga 190-et (või muud MB-d) pole ma Eestis vist näinudki, kõik on ära pleekinud, tuhmunud. Kui ta värske ja särav välja näeb, on tegu ikka väga ilusa värviga MB värvipaletis. Ja antud kontektis sobivad isegi need kitsad liistud ja vana tüübi stanged autole hästi, paistab kaugelt välja, et tegu on hästi säilinud vanuriga - Ellujääjaga.
Antud 190E puhul on kindlasti tegu 83 või 84 aasta autoga, kuna kojamees ja kapott on teistsugused ja kapotil on vaid üx pesur. Kuna neid algusaastate 190-neid väga tihti ei näe, siis võib arvata, et heas korras exemplarid võivad mingi hetk hinda minna oma teistsugususe ja harulduse poolest. Porsche 911 stiilis hinnatõusu oodata ei maxa, aga teatav lisaväärtus aja jooxul kindlasti tekib. Varuosadega võib sul muidugi huvitavax minna, sest mootori poole pealt oli vist ka mingeid erinevusi võrreldes hilisemate exemplaridega, seega kõik varuosa kataloogid ei pruugi sinu masinale sobivaid spetsiifilisi juppe näidatagi.
Kas sa tagasilda oled täpsemalt vaadanud? Nimelt levib välismaistes foorumites linnalegend, et algusaastate 190-etel oli tagarataste külgkalle sillatala poolsetest õõtsapoltidest reguleeritav, ametlikku infot selle kinnitamisex või ümberlükkamisex pole, kuna enamikel on uuema aastaarvuga masinad.
Kojamehest võid siia ka pildi panna, kuna enamik pole sellist näinudki. Tegu on teleskoop varrega kojamehe eelkäiaga, millel puudub teleskoop funktsioon, kuid millel on lisax tava luuale ka miniluud, et kogu klaasipind puhtax saax. Omapärane lahendus, mis ei andnud siiski vist MB inseneride soovidele vastavaid tulemusi, et hilisematel mudelitel tehniliselt keerukama ja kallima teleskoop variandi vastu vahetati. Nagu ülemiselt pildilt näha, asetseb vanem kojamehe variant puhkeasendis paremal pool, mitte vasakul nagu uus variant.
W201 on W124-jaga võrreldes rahulikul maantesõidul peaaegu sama mugav ja vaikne sõita, aga kurvilisel teel tuleb massierinevus välja ja väixema autoga on palju lõbusam ja julgem kurvidesse tormata.
Kui saladus pole, siis palju sa sellise hästi säilinud kerega exemplari eest raha pidid välja käima?
Antud 190E puhul on kindlasti tegu 83 või 84 aasta autoga, kuna kojamees ja kapott on teistsugused ja kapotil on vaid üx pesur. Kuna neid algusaastate 190-neid väga tihti ei näe, siis võib arvata, et heas korras exemplarid võivad mingi hetk hinda minna oma teistsugususe ja harulduse poolest. Porsche 911 stiilis hinnatõusu oodata ei maxa, aga teatav lisaväärtus aja jooxul kindlasti tekib. Varuosadega võib sul muidugi huvitavax minna, sest mootori poole pealt oli vist ka mingeid erinevusi võrreldes hilisemate exemplaridega, seega kõik varuosa kataloogid ei pruugi sinu masinale sobivaid spetsiifilisi juppe näidatagi.
Kas sa tagasilda oled täpsemalt vaadanud? Nimelt levib välismaistes foorumites linnalegend, et algusaastate 190-etel oli tagarataste külgkalle sillatala poolsetest õõtsapoltidest reguleeritav, ametlikku infot selle kinnitamisex või ümberlükkamisex pole, kuna enamikel on uuema aastaarvuga masinad.
Kojamehest võid siia ka pildi panna, kuna enamik pole sellist näinudki. Tegu on teleskoop varrega kojamehe eelkäiaga, millel puudub teleskoop funktsioon, kuid millel on lisax tava luuale ka miniluud, et kogu klaasipind puhtax saax. Omapärane lahendus, mis ei andnud siiski vist MB inseneride soovidele vastavaid tulemusi, et hilisematel mudelitel tehniliselt keerukama ja kallima teleskoop variandi vastu vahetati. Nagu ülemiselt pildilt näha, asetseb vanem kojamehe variant puhkeasendis paremal pool, mitte vasakul nagu uus variant.
W201 on W124-jaga võrreldes rahulikul maantesõidul peaaegu sama mugav ja vaikne sõita, aga kurvilisel teel tuleb massierinevus välja ja väixema autoga on palju lõbusam ja julgem kurvidesse tormata.
Kui saladus pole, siis palju sa sellise hästi säilinud kerega exemplari eest raha pidid välja käima?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!