28-02-2016, 02:10 PM
Pildi pealt paistab nivoopaak tühi. Kui süsteemist on õli välja jooxnud, siis võib nivoopump nüüdsex rikkis olla, kuna see pöörleb kogu aeg mootoriga kaasa ja ei tohi kuival olla, seega kui pump külge jätta ja amordid eemaldada, tulex kuskilt maalt õli torud siiski kokku ühendada, et õli ringlus säilix või ka pump eemaldada.
Nivoosüsteemi taastamine sedaanil on rohkem selline maitse asi, palju sa sedaani pagassi ikka rasket koormat topid, universaaliga on teine lugu, kuna need tassivad tihedamini koormat ja neile pole tavavedrustust kunagi pakutudki. Samas oli nivoovedrustus sportmudelitel nagu 190E 16v ja W124 500E standardvarustuses, seega MB arvates omab see paremaid sõiduomadusi kui tavavedrustus ja seda on ka mõned 16v omanikud väitnud (kiirendamisel ja kurvides pumpab õli juurde, ehk tagumik püsib normaalkõrgusel ja vedrustus toimib optimaalselt), endal selline võrdlusmoment kahe identse, kuid erineva vedrustusega mudeli vahel puudub.
Ma pole samas päris kindel, kas sellel autol üldse nivooverdustus olnud ongi, kuna nivoopaaki läheb ainult üx tagasivoolu toru, aga ASD ja nivoovedrustuse korral peax neid 2 olema. ASD on sel autol aga olnud, kuna kellaplokis on ASD tulukesed olemas. Kas reduktor on välja vahetatud, reduktori küljes pole õlitoru? ASD tasub küll taastamist, kuna 2-ratta vedu on ikka hoopis teine tera kui 1-he ratta vedu.
Mis käigu kulissi puutub, siis seal on ka 2 kummipuxi, mis on enamikel tolle ajastu MB-del nüüdsex tümad ja ribadex. Need võib asendada uute kummipuxidega, aga mõistlikum on need asendada pronksist treitud puxidega. Need kestavad kauem ja originaalkummipuxid on isegi uuest peast ikkagi liiga pehmed selle koha peal. Pronkspuxidega käiguhoovastik on eba-Mercedeselikult täpne ja konkreetne nagu ta tehasest tulles olex pidanud olema. Ex MB insenerid kõigega ka täppi panna ei saanud või antud kohas mõtlesid lihtsalt üle.
Nivoosüsteemi taastamine sedaanil on rohkem selline maitse asi, palju sa sedaani pagassi ikka rasket koormat topid, universaaliga on teine lugu, kuna need tassivad tihedamini koormat ja neile pole tavavedrustust kunagi pakutudki. Samas oli nivoovedrustus sportmudelitel nagu 190E 16v ja W124 500E standardvarustuses, seega MB arvates omab see paremaid sõiduomadusi kui tavavedrustus ja seda on ka mõned 16v omanikud väitnud (kiirendamisel ja kurvides pumpab õli juurde, ehk tagumik püsib normaalkõrgusel ja vedrustus toimib optimaalselt), endal selline võrdlusmoment kahe identse, kuid erineva vedrustusega mudeli vahel puudub.
Ma pole samas päris kindel, kas sellel autol üldse nivooverdustus olnud ongi, kuna nivoopaaki läheb ainult üx tagasivoolu toru, aga ASD ja nivoovedrustuse korral peax neid 2 olema. ASD on sel autol aga olnud, kuna kellaplokis on ASD tulukesed olemas. Kas reduktor on välja vahetatud, reduktori küljes pole õlitoru? ASD tasub küll taastamist, kuna 2-ratta vedu on ikka hoopis teine tera kui 1-he ratta vedu.
Mis käigu kulissi puutub, siis seal on ka 2 kummipuxi, mis on enamikel tolle ajastu MB-del nüüdsex tümad ja ribadex. Need võib asendada uute kummipuxidega, aga mõistlikum on need asendada pronksist treitud puxidega. Need kestavad kauem ja originaalkummipuxid on isegi uuest peast ikkagi liiga pehmed selle koha peal. Pronkspuxidega käiguhoovastik on eba-Mercedeselikult täpne ja konkreetne nagu ta tehasest tulles olex pidanud olema. Ex MB insenerid kõigega ka täppi panna ei saanud või antud kohas mõtlesid lihtsalt üle.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!