25-02-2016, 01:37 PM
(24-02-2016, 11:29 PM)Rain573 Kirjutas: Aku andis saba ükspäev ja auto käima ei läinud enam. Olin sellega arvestanud juba, et pean uued akud ostma. Peale seda kui tühjaks sai hakkas sellist asja ka ette pilduma.
Panin tähele, et kui viga sees oli siis osad asjad ei toiminud enam. Salongi valgustus, parkimisabi jne.
Saigi siis uued akud ostetud. Väike aku formeeritud.
Suur aku peale
Arvutiga kustutasin pärast vahetust vead ja õpetasin autole selgeks, et uus aku peal. Õpetasin Aknad uuesti. Loodetavasti midagi muud resetima ei pidanud.
Istmete reguleerimine ei toiminud hästi. Võtsin reguleerimislüliti küljest ja koju kaasa.
Midagi kaotada naguinii ei olnud ja võtsin paar õlut ja lammutasin selle vidina laiali.
Vaatasin üle külmjooted, kõik olid ok. Kangutasin lülitil plastiku pealt. Esialgu tundus see lüliti selline keeruline 3 juhet ainult läheb sellesse. Toide, maandus ja data. Lahtivõttes selgus, et lülitid imelihtsa ehitusega. Põhimõtteliselt nagu mehaanilised releed. Lammutasin naise küüneviili natuke ja puhastasin kontaktid. Peale seda kõik toimis. Teisepoolega sai sama protseduur tehtud ja hakkas samamoodi tööle :
Väikse akuall oli veeäravool ummistunud ja see kast oli peaaegu vett täis. Võtsin logari ära ja puhastasin kanali. Aga see vaatepilt eriti ei meeldinud mis seal nägin. Läbivat roostet ei avastanud aga roostes oli suht palju kõik ikka. Eks kui ilmad soojaks lähevad tuleb üks korralik roostetõrje teha
Kuidas on plaanis teha roostetõrje või mis vahenditega?