22-02-2016, 09:21 PM
Nii...palju vett merre voolanud ja edusammud sellised:
w460 on saanud endale värvi selga...seda siis kaks korda, esimene kord kaks kihti peale, Kuivatasime 48 tundi, siis vibraga pealt maha ja uus kiht peale:
W460 Esimene Värvimine
W460 teine värvimine
(vabandan, aga hetkel polnud paremat pilti võtta, pidi ka keegi ikka peale jääma)
Tegelikkuses läks värvimine kahes jaos, kuna esimese satsiga polnud ma rahul ja liiga palju defekte oli sees. Tegu ju siiski koolipoiste õppetööga. Teine ring tuli gramm parem, aga võiks parem olla....
Nii, nüüd minu W463st....hetkel pooleli elektritööd...nendega olen kah liiga kaugele läinud ja oleks võinud juba ammu lõpetada, aga kuna ülejäänud auto komplekteerimine ootab klaaside toonimise jauue esiklaasi taga, siis tuleb ju tegevust leida![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Aga mul ka mure...paigaldasin oma autole w124 3.0 pealt püsikiirus hoidja. Kogu süsteem oli komplektne, st aktuaator, kang, juhtmestik ja aju või nn juhtmoodul. Kuna ma pole veel sõitma saanud autoga minna, siis ei tea täpselt mis ta sõidu ajal teeb, aga aegajalt kui süüte sisse keeran, siis kukub aktuaator või nn mootor ragistama ja igasuguseid häälitsusi tegema. Oskab keegi öelda millest selline käitumine? Ragin jääb vait kui püsika kangi näppida. Iga kord süüte sisselülitamisel seda ka ei juhtu.
Muidu eelmine nädal sain ka üle pika aja auto hääli kuulda ja mõned meetrid koristuseks autoga töökojast välja sõita. Kuna summutit pole veel all, siis pagan kus see masin teeb häält
Nüüd tahaks veel kiiremini masina valmis saada!
w460 on saanud endale värvi selga...seda siis kaks korda, esimene kord kaks kihti peale, Kuivatasime 48 tundi, siis vibraga pealt maha ja uus kiht peale:
W460 Esimene Värvimine
W460 teine värvimine
(vabandan, aga hetkel polnud paremat pilti võtta, pidi ka keegi ikka peale jääma)
Tegelikkuses läks värvimine kahes jaos, kuna esimese satsiga polnud ma rahul ja liiga palju defekte oli sees. Tegu ju siiski koolipoiste õppetööga. Teine ring tuli gramm parem, aga võiks parem olla....
Nii, nüüd minu W463st....hetkel pooleli elektritööd...nendega olen kah liiga kaugele läinud ja oleks võinud juba ammu lõpetada, aga kuna ülejäänud auto komplekteerimine ootab klaaside toonimise jauue esiklaasi taga, siis tuleb ju tegevust leida
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Aga mul ka mure...paigaldasin oma autole w124 3.0 pealt püsikiirus hoidja. Kogu süsteem oli komplektne, st aktuaator, kang, juhtmestik ja aju või nn juhtmoodul. Kuna ma pole veel sõitma saanud autoga minna, siis ei tea täpselt mis ta sõidu ajal teeb, aga aegajalt kui süüte sisse keeran, siis kukub aktuaator või nn mootor ragistama ja igasuguseid häälitsusi tegema. Oskab keegi öelda millest selline käitumine? Ragin jääb vait kui püsika kangi näppida. Iga kord süüte sisselülitamisel seda ka ei juhtu.
Muidu eelmine nädal sain ka üle pika aja auto hääli kuulda ja mõned meetrid koristuseks autoga töökojast välja sõita. Kuna summutit pole veel all, siis pagan kus see masin teeb häält
![Tongue Tongue](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/tongue.png)