11-02-2016, 02:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2016, 02:19 AM ja muutjaks oli Rain573.)
Tere!
Kaua aega sai otsitud endale uut liikurit. Olen palju Vag grupi masinatega kokku puutunud ja esialgu oli plaan sama rada minna aga ammu olen tegelikult mõelnud, et tahaks E211 kere masinat. Seisis ta mul nina all päris tükk aega...enne kui ta üles leidsin
Autol läbisõit 276000 km mida saab ka kontrollida. Auto toodi 2004 aasta saksamaalt eestisse ja siin on olnud tal 1 omanik. Omanikuks osutus vanem härrasmees. Kõlab nagu muinasjutus aga nii oli. Seest on kõik kulumata ja ausaltöeldes autodega võrreldes mida vaatamas käisin tundub nagu uus ![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Pildid ei kannata väga kriitikat, eks kunagi üritan natuke paremad saada
![[Pilt: 01096983836d41a.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/396/01096983836d41a.jpg)
![[Pilt: 0109698385168c3.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/396/0109698385168c3.jpg)
![[Pilt: 01096983876638c.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/396/01096983876638c.jpg)
![[Pilt: 0109698389105e9.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/396/0109698389105e9.jpg)
Lisasi on autol päris korralikult. Kui auto olin äraostnud siis avastasin kogemata, et autol on peal ka webasto ja mis täitsa töötab ka. Esimesed istmed on täis elektrilised ja masaasiga. Ja kui kurvi lähed siis keerab istme seljatoe põse üles. See oli suht suur üllatus alguses
Keyles go, panoraam katus, airmatic jne.. Ma kõiki ei oska välja kirjutada ![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Vigadest ka natuke
Kõigerohkem häirib, et taga tiivad roostetavad. Kevadel läheb tegemisse.
Keyles go ukselingid ei tööta vasakul pool. Paremal pool ükspäev tegin lingist ukse lahti ja uks enam kinni ei jäänud. Sellega oli päris suur paanika. Võtsin polstri maha ja ukselukuküljes on mingi tõmberelee taoline asi, liigutasin seda ja hakkas kõik tööle jälle. Ukselukk erineb tavalisest lukust. Kui see veel peavalu tegema hakkab peab selle küljest võtma ja täpsemalt uurima mis seal viga on.
Pagaasniku luuk avaneb ainult seest nupust või puldist. Luugiküljes olev link ei liigu hästi ja keyles nupp ei funka luugi küljes.
Gaasipedaali täitsa põhja vajutades hakkab mootorituli vilkuma ja jõud kaob, natuke üles lastes kustub tuli ära ja jõud olemas. Kui vajutada mitte täitsa põhja siis lööb käigud alla ja liigub kenasti.
Airmatikus veakood 5503. Auto alla ei vaju ja kõik toimib. Viga tuleb sisse kui natuke sõita. Comfordiga saab sõita kuni 10 km ja sport1 reziimis sõitsin ükskord mingi 70 km enne kui viga tuli. Õlivahetadaes avastasin et kompressori filtri voolik oli kompressori juurest põhimõtteliselt pooleks. Eks kompressor on arvatavasti mingit sodi täis ja ei jõua enam pumbata korralikult. Tuleb veel leket otsida ja kui ei leia tuleb uus kompressor osta.
Istme seljatugesi ei saa reguleerida.
Hetkel rohkem ei meenugi. Eks neid asju ole siin juba päris palju ka millega tegeleda![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Väga positiivne on auto kütusekulu. Sõidan peaaegu igapäev pikka otsa. Päevas kokku 120-130 km. Auto kompu näitas keskmiseks kuluks 5,3l 100 km kohta. See tundub natuke kahtlane kunagi kontrollin palju reaalselt läheb.
Esimene hooldus sai ka tehtud. Filtrid läksid külge kõik firma KNECHT omad ja sisse sai pandud castrol 5W-30 mootoriõli. Loodan et sellega väga mööda ei pannud. Mis mootoriõli soovitate?
Hetkel olen vaeva näinud...mitmeid päevi, et tööle saada EPC WIS/ARSA. Tundub, et lõpuks vist õnnestus. Saab kuskilt vaadata kuidas asju remontida ja saab ehk alustada millegagi![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Kaua aega sai otsitud endale uut liikurit. Olen palju Vag grupi masinatega kokku puutunud ja esialgu oli plaan sama rada minna aga ammu olen tegelikult mõelnud, et tahaks E211 kere masinat. Seisis ta mul nina all päris tükk aega...enne kui ta üles leidsin
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Pildid ei kannata väga kriitikat, eks kunagi üritan natuke paremad saada
![[Pilt: 01096983836d41a.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/396/01096983836d41a.jpg)
![[Pilt: 0109698385168c3.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/396/0109698385168c3.jpg)
![[Pilt: 01096983876638c.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/396/01096983876638c.jpg)
![[Pilt: 0109698389105e9.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/396/0109698389105e9.jpg)
Lisasi on autol päris korralikult. Kui auto olin äraostnud siis avastasin kogemata, et autol on peal ka webasto ja mis täitsa töötab ka. Esimesed istmed on täis elektrilised ja masaasiga. Ja kui kurvi lähed siis keerab istme seljatoe põse üles. See oli suht suur üllatus alguses
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Vigadest ka natuke
Kõigerohkem häirib, et taga tiivad roostetavad. Kevadel läheb tegemisse.
Keyles go ukselingid ei tööta vasakul pool. Paremal pool ükspäev tegin lingist ukse lahti ja uks enam kinni ei jäänud. Sellega oli päris suur paanika. Võtsin polstri maha ja ukselukuküljes on mingi tõmberelee taoline asi, liigutasin seda ja hakkas kõik tööle jälle. Ukselukk erineb tavalisest lukust. Kui see veel peavalu tegema hakkab peab selle küljest võtma ja täpsemalt uurima mis seal viga on.
Pagaasniku luuk avaneb ainult seest nupust või puldist. Luugiküljes olev link ei liigu hästi ja keyles nupp ei funka luugi küljes.
Gaasipedaali täitsa põhja vajutades hakkab mootorituli vilkuma ja jõud kaob, natuke üles lastes kustub tuli ära ja jõud olemas. Kui vajutada mitte täitsa põhja siis lööb käigud alla ja liigub kenasti.
Airmatikus veakood 5503. Auto alla ei vaju ja kõik toimib. Viga tuleb sisse kui natuke sõita. Comfordiga saab sõita kuni 10 km ja sport1 reziimis sõitsin ükskord mingi 70 km enne kui viga tuli. Õlivahetadaes avastasin et kompressori filtri voolik oli kompressori juurest põhimõtteliselt pooleks. Eks kompressor on arvatavasti mingit sodi täis ja ei jõua enam pumbata korralikult. Tuleb veel leket otsida ja kui ei leia tuleb uus kompressor osta.
Istme seljatugesi ei saa reguleerida.
Hetkel rohkem ei meenugi. Eks neid asju ole siin juba päris palju ka millega tegeleda
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Väga positiivne on auto kütusekulu. Sõidan peaaegu igapäev pikka otsa. Päevas kokku 120-130 km. Auto kompu näitas keskmiseks kuluks 5,3l 100 km kohta. See tundub natuke kahtlane kunagi kontrollin palju reaalselt läheb.
Esimene hooldus sai ka tehtud. Filtrid läksid külge kõik firma KNECHT omad ja sisse sai pandud castrol 5W-30 mootoriõli. Loodan et sellega väga mööda ei pannud. Mis mootoriõli soovitate?
Hetkel olen vaeva näinud...mitmeid päevi, et tööle saada EPC WIS/ARSA. Tundub, et lõpuks vist õnnestus. Saab kuskilt vaadata kuidas asju remontida ja saab ehk alustada millegagi
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)