07-02-2016, 04:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2016, 04:38 PM ja muutjaks oli Kirill.D.)
Raimurlehtsalu, see mis Sul juhtub on tõenäoliselt avariirežiimi minek, kas ta lükkab Sul lihtsalt turbo tagant ära või piirab ka pöörded nii et üle mingi teatud pöörete arvu ei lähe ?
Esimesel juhul võib ta olla midagi seotud õhulugejaga jah, teisel juhul on võimalusi kõvasti rohkem.
Fedja - mul oli sama mure, selle vastu aitas kerge trikk - keerad eesmised istmesiini poldid lahti, otsid mingi 5-6cm'ised asmele, paned kontramutrid vahele ja seeläbi tõstad istme esimest nurka. Sellega võidad seda, et tekib istmel suurem kalle, reietugi ja siis on juba oluliselt lithsam leida mugavat asendit.
Tehasest on see jama, et jalad peavad end ise ülal hoidma ja väsivad päris kiiresti ära ning siis hakkab see jebimine pihta. Sa oled muidugi vähe pikem tüüp ka, aga ma soovitaks Sul proovida seda trikki ... 2 pikemat polti, 4 mutrit ja 2 seibi on kokku mingi 80-90 senti maksev lõbu, aga sõidumugavus muutub tohutult.
Soojaks minemisega pole mul probleeme, läheb täpselt nii kiiresti soojaks kui üks keskmine diiselauto peab minema. Kui oli väga pakane väljas, siis Võrust sõitma hakates ja Väimelasse Tehnomaja juurde jõudes oli kusagil 70-80 kraadi seier, kui on vähem külma või kusagil 0'i kandis siis Väimelasse jõuan ja on alati juba 80+.
Autoga seoses aga natuke halba uudist ka, mõni nädal tagasi Leedust tulles ilmnes üks hetk kahtlane klobisev heli, justkui oleks velg kaheksas, tookord olid veel külmad ilmad ja vahepeal lumesadu ja kõik olnud seega arvasin et velg on mingit jääkamakat või miskit täis, seega sellest ka heli. Natuke läks aega mööda ja asi polnud enam õige, üks hetk sai vaatama hakatud ning tulemuseks hoopis tagumine kundepoolne support - peale jäänud, täna käisin vaatasin asja garaažis - augustis tutikad korralikud TRW klotsid täiesti nulli ära kulutanud, ketas justkui terve. Igatahes ise jebima ei hakka, sest ei ole viitsimist ega aega ning kõige tähtsam metoodikat ega oskusi et asi kiiresti likvideerida.
Homme kõne Mersujumalatele Nurssi ja läheb auto sinna, saab palju kergema vaevaga asja korda loodetavasti, ilmselt läheb kasutatud / elustatud normaalne support, uuesti klotsid vahetusse, väga sital juhul ei ole ka välistatud et peab uued kettad panema. Igatahes ... nagu alati väga valel ajal .
Muus osas ei ole autoga probleeme olnud, senimaani sõitnud ja elanud ja kõik on timm, saab pidurid elustatud ja läheb uue hooga edasi.
Esimesel juhul võib ta olla midagi seotud õhulugejaga jah, teisel juhul on võimalusi kõvasti rohkem.
Fedja - mul oli sama mure, selle vastu aitas kerge trikk - keerad eesmised istmesiini poldid lahti, otsid mingi 5-6cm'ised asmele, paned kontramutrid vahele ja seeläbi tõstad istme esimest nurka. Sellega võidad seda, et tekib istmel suurem kalle, reietugi ja siis on juba oluliselt lithsam leida mugavat asendit.
Tehasest on see jama, et jalad peavad end ise ülal hoidma ja väsivad päris kiiresti ära ning siis hakkab see jebimine pihta. Sa oled muidugi vähe pikem tüüp ka, aga ma soovitaks Sul proovida seda trikki ... 2 pikemat polti, 4 mutrit ja 2 seibi on kokku mingi 80-90 senti maksev lõbu, aga sõidumugavus muutub tohutult.
Soojaks minemisega pole mul probleeme, läheb täpselt nii kiiresti soojaks kui üks keskmine diiselauto peab minema. Kui oli väga pakane väljas, siis Võrust sõitma hakates ja Väimelasse Tehnomaja juurde jõudes oli kusagil 70-80 kraadi seier, kui on vähem külma või kusagil 0'i kandis siis Väimelasse jõuan ja on alati juba 80+.
Autoga seoses aga natuke halba uudist ka, mõni nädal tagasi Leedust tulles ilmnes üks hetk kahtlane klobisev heli, justkui oleks velg kaheksas, tookord olid veel külmad ilmad ja vahepeal lumesadu ja kõik olnud seega arvasin et velg on mingit jääkamakat või miskit täis, seega sellest ka heli. Natuke läks aega mööda ja asi polnud enam õige, üks hetk sai vaatama hakatud ning tulemuseks hoopis tagumine kundepoolne support - peale jäänud, täna käisin vaatasin asja garaažis - augustis tutikad korralikud TRW klotsid täiesti nulli ära kulutanud, ketas justkui terve. Igatahes ise jebima ei hakka, sest ei ole viitsimist ega aega ning kõige tähtsam metoodikat ega oskusi et asi kiiresti likvideerida.
Homme kõne Mersujumalatele Nurssi ja läheb auto sinna, saab palju kergema vaevaga asja korda loodetavasti, ilmselt läheb kasutatud / elustatud normaalne support, uuesti klotsid vahetusse, väga sital juhul ei ole ka välistatud et peab uued kettad panema. Igatahes ... nagu alati väga valel ajal .
Muus osas ei ole autoga probleeme olnud, senimaani sõitnud ja elanud ja kõik on timm, saab pidurid elustatud ja läheb uue hooga edasi.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.