06-02-2016, 11:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2016, 11:47 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Nonii, täna sai keevitamas käidud. Ei osanud oodata, et sealt poritiiva tagant nii mäda on. Tundub, et see auk on seal pikemat aega juba olnud, sest keegi on jõudnud seda auku seal mingi asjaga varasemalt mökerdada ka, kuid tulutult, sest vesi jõudis ikkagi salongi ja suutis poolraami sisse augu ussitada (mille ma olen juba jõudnud ära lasta keevitada eelnevalt).
Alguses kohe, kui poritiiva ära võtsin eest:
![[Pilt: auk1.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545097/auk1.jpg)
Stangekinnitus:
![[Pilt: auk2.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545100/auk2.jpg)
Puhastamine jms:
![[Pilt: auk3puhas.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545102/auk3puhas.jpg)
![[Pilt: auk4puhas.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545107/auk4puhas.jpg)
Lõpptulemus:
![[Pilt: auk5lopp.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545112/auk5lopp.jpg)
![[Pilt: auk6lopp.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545114/auk6lopp.jpg)
![[Pilt: auk7lopp.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545117/auk7lopp.jpg)
Stangekinnitus sai siis tehtud natukene paksemast rauast, mis sai tunduvalt tugevam kui seda oli originaal. Aega läks aga asja sai. Kere liitekoht sai korralikult relakaga haljaks lastud, alla lõikasime natukene suurema tüki, kui see auk oli, sest nii oli parem keevitada - suhteliselt jama koht, kus keevitada, keevitamisruumi nii suure augu puhul oli vähe.
Kuna 124 kerega Mercedes-Benz on juba suhteliselt vanatehnika, siis pole sellised augud mitte midagi üllatavat, teise poole stangekinnitus on ka nagu ta on + muidugi ka kurikuulus pesuripaagi alune.
Muidugi vahepeal sain teada, et sellele aparaadil polegi šarniirid eraldi vahetatavad, seega on šarniir koos õõtsaga. Kui ma ei eksi, siis 300CE-24, 300E-24 jne sarnastel mudelitel oligi vist šarniir koos õõtsaga?
124 omanikel soovitan kindlasti poritiiva taha vaadata, enne kui on liiga hilja.
Alguses kohe, kui poritiiva ära võtsin eest:
![[Pilt: auk1.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545097/auk1.jpg)
Stangekinnitus:
![[Pilt: auk2.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545100/auk2.jpg)
Puhastamine jms:
![[Pilt: auk3puhas.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545102/auk3puhas.jpg)
![[Pilt: auk4puhas.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545107/auk4puhas.jpg)
Lõpptulemus:
![[Pilt: auk5lopp.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545112/auk5lopp.jpg)
![[Pilt: auk6lopp.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545114/auk6lopp.jpg)
![[Pilt: auk7lopp.jpg]](http://www.upload.ee/image/5545117/auk7lopp.jpg)
Stangekinnitus sai siis tehtud natukene paksemast rauast, mis sai tunduvalt tugevam kui seda oli originaal. Aega läks aga asja sai. Kere liitekoht sai korralikult relakaga haljaks lastud, alla lõikasime natukene suurema tüki, kui see auk oli, sest nii oli parem keevitada - suhteliselt jama koht, kus keevitada, keevitamisruumi nii suure augu puhul oli vähe.
Kuna 124 kerega Mercedes-Benz on juba suhteliselt vanatehnika, siis pole sellised augud mitte midagi üllatavat, teise poole stangekinnitus on ka nagu ta on + muidugi ka kurikuulus pesuripaagi alune.
Muidugi vahepeal sain teada, et sellele aparaadil polegi šarniirid eraldi vahetatavad, seega on šarniir koos õõtsaga. Kui ma ei eksi, siis 300CE-24, 300E-24 jne sarnastel mudelitel oligi vist šarniir koos õõtsaga?
124 omanikel soovitan kindlasti poritiiva taha vaadata, enne kui on liiga hilja.