05-02-2016, 05:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2016, 05:46 PM ja muutjaks oli TonyT.)
(05-02-2016, 11:12 AM)hents99 Kirjutas: Erxi differ sai tehtud vabadifrist. Mida suurem differ, seda suuremat survet on vaja satelliitide ühendamiseks, aga ruumipuudus paneb piirid.
Olekski vaja nüüd see 320cdi differ ketasploki peale ringi teha, siis saaks erx ka sama lahenduse.
Ma olen võibolla halb suhtleja ja sündinud nõuka ajal, aga pigem viitasin sellele, et MB puhul pole elektroonika bmw'ga võrreldav. Neid 3.0 diisleid on juba ammu pandud e30 ja 36 peale. Isegi Eestis.
Muidu jah e30 ja w201 on sama ajastu konkurendid ja commonrail diisli projektid sarnased, aga ma mõtlesin ikkagi tehnilist poolt ja keerukust.
Ja tahtsin jõuda sinnani, et teemaalgatajal on väga hinnalist oskusteavet, milleni enamus jõudnud pole, pikkade aastate jooksul.
Müts maha selle eest, minu poolt.
See ketasploki variant sobiks mulle küll. 2,87 diffri juba leidsin aga kardan, et see ajab mul ikka elektroonika lolliks kuna rataste pöörlemiskiiruse ja käigukasti väljundvõlli kiiruse seos muutub liiga palju. Kas on olemas midagi 2,87 ja 3,22 vahepealset?
Aga mis komplekti käimasaamisse puutub siis sai just 4 aastat koolis käidud teooriat õppimas siis kaks aastat praktikat paralleelselt ja WIS ja EPC info abiga ongi võimalik käima panna!
https://ketecor.ee/ kardinad, rulood ja markiisid