05-02-2016, 11:12 AM
Erxi differ sai tehtud vabadifrist. Mida suurem differ, seda suuremat survet on vaja satelliitide ühendamiseks, aga ruumipuudus paneb piirid.
Olekski vaja nüüd see 320cdi differ ketasploki peale ringi teha, siis saaks erx ka sama lahenduse.
Ma olen võibolla halb suhtleja ja sündinud nõuka ajal, aga pigem viitasin sellele, et MB puhul pole elektroonika bmw'ga võrreldav. Neid 3.0 diisleid on juba ammu pandud e30 ja 36 peale. Isegi Eestis.
Muidu jah e30 ja w201 on sama ajastu konkurendid ja commonrail diisli projektid sarnased, aga ma mõtlesin ikkagi tehnilist poolt ja keerukust.
Ja tahtsin jõuda sinnani, et teemaalgatajal on väga hinnalist oskusteavet, milleni enamus jõudnud pole, pikkade aastate jooksul.
Müts maha selle eest, minu poolt.
Olekski vaja nüüd see 320cdi differ ketasploki peale ringi teha, siis saaks erx ka sama lahenduse.
Ma olen võibolla halb suhtleja ja sündinud nõuka ajal, aga pigem viitasin sellele, et MB puhul pole elektroonika bmw'ga võrreldav. Neid 3.0 diisleid on juba ammu pandud e30 ja 36 peale. Isegi Eestis.
Muidu jah e30 ja w201 on sama ajastu konkurendid ja commonrail diisli projektid sarnased, aga ma mõtlesin ikkagi tehnilist poolt ja keerukust.
Ja tahtsin jõuda sinnani, et teemaalgatajal on väga hinnalist oskusteavet, milleni enamus jõudnud pole, pikkade aastate jooksul.
Müts maha selle eest, minu poolt.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering