31-01-2016, 10:42 AM
Tänud niplit koodi eest, panid mu nüüd uuesti niplite peale mõtlema....muidugi seda saan ka iga kell hiljem kaa teha.
Summuti kuumapleki teen ikka alumiinimumist, tavalist terast sinna alla roostetama pole vast mõtet panna. Kuna mul niikuinii summuti originaalist väga erineva kujuga, siis arvan, et lähen seda teed, et kasutan ära mõne teise auto kaitseplekki ja modifitseerin seda vastavalt endale sobivaks.
Seda muidugi, et ilam keret maha tõstmata kõige paremat tulemust ei saa. Eelmisel maasturil mida taastasin, sellel tegin juba täisringi taastamise(oli vast plekitöö poolest isegi suurem töö, kuna kõik keredetailid tegime ise käsitsi, kuna originaale kas polnud saada või olid lihtsalt nii suure hinnasildiga). Aga kohe alguses kui hakkasin MBG`d tegema, siis esimene kriteerium oli raami ülevaatamine. See õnneks kannatab veel igast nurgast kriitikat, ainukeseks nõrgaks kohaks oli tagumise stange kinnitus tala, mis oli lihtsalt läbi mädanenud, nüüdseks see asendatud kenasti uue toruga.
Ülejäänud töö oli ainult selle vana sodi mahasaamises...tundub, et seal on kasutatud vana head meetodit, värske bituumenilaadne ollus põhjalalla ja siis sodi sisse paarutama. Eks see kõik on aastatega sinna ikka mõnusa kihi tekitanud ja seda andis puhtaks pesta. Peale pesugi oli asi päris korralik ja puhas roostest. Pildilt tundub ehk nagu oleks metall haljas, tegelikult aga mitte, lihtsalt fotolt peegeldab.
Ega ma isegi ei taha seda põhjaalust teha nii kleepuvaks, seepärast kõik materjalid mida peale lasen kuivatan ilusti enne järgmist kihti ära. Ja viimane kiht jääb selline kummine.
Kui sa endale tegid, siis kas peale Line-X`i veel peale midagi kasutasid?
Esituled olid mul juba enne sellised, aga kahjuks on jah depod, mitte originaalid. Kuid pean tunnistama et valgusviht ja valgustugevus on väga head. Sees ka big-xenon`id. Tule klaasidega mul siiani probleeme pole olnud, üle aasta nad juba nii olnud, pole veel niiskust ega muid olluskeid kuskilt näha olnud.
Mul õnneks suurepärane inimene autopoes kes vähemalt viitsib otsida sellistele autodele varuosasid, mida kohe esimese kataloogis ei näita. Eks esindus aitab kaa, kuid juba vaeva eest jätan võimalusel oma raha siis sellele autopoele.
Eks hetkel on tõesti lootust auto natuke varem planeeritust valmis saada. Aga veel ei tasu loota ega hõisata, võib veel igasugu üllatusi välja tulla...Tavaliselt ikka tuleb...
Summuti kuumapleki teen ikka alumiinimumist, tavalist terast sinna alla roostetama pole vast mõtet panna. Kuna mul niikuinii summuti originaalist väga erineva kujuga, siis arvan, et lähen seda teed, et kasutan ära mõne teise auto kaitseplekki ja modifitseerin seda vastavalt endale sobivaks.
Seda muidugi, et ilam keret maha tõstmata kõige paremat tulemust ei saa. Eelmisel maasturil mida taastasin, sellel tegin juba täisringi taastamise(oli vast plekitöö poolest isegi suurem töö, kuna kõik keredetailid tegime ise käsitsi, kuna originaale kas polnud saada või olid lihtsalt nii suure hinnasildiga). Aga kohe alguses kui hakkasin MBG`d tegema, siis esimene kriteerium oli raami ülevaatamine. See õnneks kannatab veel igast nurgast kriitikat, ainukeseks nõrgaks kohaks oli tagumise stange kinnitus tala, mis oli lihtsalt läbi mädanenud, nüüdseks see asendatud kenasti uue toruga.
Ülejäänud töö oli ainult selle vana sodi mahasaamises...tundub, et seal on kasutatud vana head meetodit, värske bituumenilaadne ollus põhjalalla ja siis sodi sisse paarutama. Eks see kõik on aastatega sinna ikka mõnusa kihi tekitanud ja seda andis puhtaks pesta. Peale pesugi oli asi päris korralik ja puhas roostest. Pildilt tundub ehk nagu oleks metall haljas, tegelikult aga mitte, lihtsalt fotolt peegeldab.
Ega ma isegi ei taha seda põhjaalust teha nii kleepuvaks, seepärast kõik materjalid mida peale lasen kuivatan ilusti enne järgmist kihti ära. Ja viimane kiht jääb selline kummine.
Kui sa endale tegid, siis kas peale Line-X`i veel peale midagi kasutasid?
Esituled olid mul juba enne sellised, aga kahjuks on jah depod, mitte originaalid. Kuid pean tunnistama et valgusviht ja valgustugevus on väga head. Sees ka big-xenon`id. Tule klaasidega mul siiani probleeme pole olnud, üle aasta nad juba nii olnud, pole veel niiskust ega muid olluskeid kuskilt näha olnud.
Mul õnneks suurepärane inimene autopoes kes vähemalt viitsib otsida sellistele autodele varuosasid, mida kohe esimese kataloogis ei näita. Eks esindus aitab kaa, kuid juba vaeva eest jätan võimalusel oma raha siis sellele autopoele.
Eks hetkel on tõesti lootust auto natuke varem planeeritust valmis saada. Aga veel ei tasu loota ega hõisata, võib veel igasugu üllatusi välja tulla...Tavaliselt ikka tuleb...