30-01-2016, 05:28 PM
Sa ikka tead, et W124 4MATIC puhul pole tegu pideva neliveoga? Normaaloludes on auto tagaveoline ja esivedu lükataxe järgi vaid vajadusel. See tuleb sellest, et keskdifferentsiaal on hüdrauliliselt lukustuv samal põhimõttel nagu tagadifferentsiaal (ASD), ehk normaaloludes on avatud ja vastavalt vajadusele lukustab 35/65 kuni 50/50.
Eesti kliimat arvestades (9 kuud kehva suusailma) piisab ASD-ga tagaveost täiesti ja 4MATIC-u järgi puudub vajadus ning see lisab autole vaid kaalu ja kulukust kui ise seda paigaldama hakata. Keskdifferentsiaalis olevad sidurid on praegusex (25+ aastat hiljem) suure tõenäosusega kulunud ja vajavad taastamist ja ülekäimist vajavaid komponente on kindlasti veel, seega välja öeldud 3000 EUR-i võib olla täiesti reaalne hind kui asi korralikult ja mitte üle jala teha.
Kui ehitada ja aretada tahad, siis vaata parem W210 4Matic süsteemi poole. Sel on vähemalt pidev nelikvedu (kuid lahtised difrid). Või kui super turbodiesel projekt plaanis, alusta sellest, et uurid välja, milline on kõige vastupidavam 4MATIC süsteem, mis suurenenud jõuvarud välja kannatax ja pilpaid loopima ei hakkax või kiirelt ära ei kulux, 124 4MATIC seda kindlasti pole.
124 4MATIC on vaixelt lumisest libedast mäest üles kulgemisex mõeldud ja ei oma mingeid sportlikke omadusi. Sportlikul kasutamisel võib hilinemisega järgi lülituv esisild muuta sõidukogemuse ettearvamatux ja külglibisemisega kurvi läbimise asemel võid end hoopis lumevallist või kraavist leida. Samas, ma ei tea, kas 124 4MATIC suuremal kiirusel üldse rakendubki, ASD näitex üle 30km/h enam ei rakendu (ehk tagadiffer ei lukustu) ja sama võib ka 4MATICU kohta kehtida.
https://en.wikipedia.org/wiki/4Matic
Eesti kliimat arvestades (9 kuud kehva suusailma) piisab ASD-ga tagaveost täiesti ja 4MATIC-u järgi puudub vajadus ning see lisab autole vaid kaalu ja kulukust kui ise seda paigaldama hakata. Keskdifferentsiaalis olevad sidurid on praegusex (25+ aastat hiljem) suure tõenäosusega kulunud ja vajavad taastamist ja ülekäimist vajavaid komponente on kindlasti veel, seega välja öeldud 3000 EUR-i võib olla täiesti reaalne hind kui asi korralikult ja mitte üle jala teha.
Kui ehitada ja aretada tahad, siis vaata parem W210 4Matic süsteemi poole. Sel on vähemalt pidev nelikvedu (kuid lahtised difrid). Või kui super turbodiesel projekt plaanis, alusta sellest, et uurid välja, milline on kõige vastupidavam 4MATIC süsteem, mis suurenenud jõuvarud välja kannatax ja pilpaid loopima ei hakkax või kiirelt ära ei kulux, 124 4MATIC seda kindlasti pole.
124 4MATIC on vaixelt lumisest libedast mäest üles kulgemisex mõeldud ja ei oma mingeid sportlikke omadusi. Sportlikul kasutamisel võib hilinemisega järgi lülituv esisild muuta sõidukogemuse ettearvamatux ja külglibisemisega kurvi läbimise asemel võid end hoopis lumevallist või kraavist leida. Samas, ma ei tea, kas 124 4MATIC suuremal kiirusel üldse rakendubki, ASD näitex üle 30km/h enam ei rakendu (ehk tagadiffer ei lukustu) ja sama võib ka 4MATICU kohta kehtida.
https://en.wikipedia.org/wiki/4Matic
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!