Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 4matic diiseldaks - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: w124 4matic diiseldaks (/showthread.php?tid=41458)



w124 4matic diiseldaks - rax988 - 28-01-2016

w124 4matic diiseldaks nii et alles jääks ka 4wd ja tahaks sinna manual kasti. ON see üldse võimalik.
originaalis seal besukas ja automaat käigukast.


RE: w124 4matic diiseldaks - Laur - 28-01-2016

Miski pole võimatu, kui on tahtmist ja osavad käed või tahtmist ja raha, et tahtmised kinni maksta.

Kui internetti uskuda, siis w124 toodeti 4 veolisena nii automaadi kui ka manuaalina.


RE: w124 4matic diiseldaks - meego - 29-01-2016

Mul olemas 4matic manuaal kast. Mille pealt ei tea, toodi koos vahekastiga. Vahekasti läheb endal vaja.


RE: w124 4matic diiseldaks - arturmalcik - 29-01-2016

ole valmis alates 3000euri välja käia
tuttava proekt jäi 3000euriga vedelema mitu aastaks ja nüüd lammutatud


RE: w124 4matic diiseldaks - meego - 29-01-2016

Mul 4matic diiseldatud olemas, kõikide lisadega, mis aastal 1988 tehasest peale sai laduda. Varsti panen vist müüki!


RE: w124 4matic diiseldaks - fubuq - 29-01-2016

Ma mõtlen et kas näiteks 2,6 4matic w124 kast istuks om606 külge? Et või kus see takistus tuleb?. Esisild ümber laduda kast külge ja toimib, ei? Olen ka peas keerutanud mõtet. Et superturbodiesel 4-matic c124. Mõtlen et kui ostaks w124 4-maticu kõrvale ja nii nokitseks kokku selle. Kunagi. Tulevikus. Kui üldse. Liiga keeruline ei saa olla. Tehase lahendusi on ka olemas. Peaaegu.


RE: w124 4matic diiseldaks - hents99 - 29-01-2016

C124 4matic tehaselahendus? Ise aretatud autosid on küllaga.
Toorik võiks olla om603 motoga, siis on om606 nö bolt on. M103 karterikaas ei sobi om mootoritele.


RE: w124 4matic diiseldaks - fubuq - 29-01-2016

Om606 on c124 peal juba mul. Et sinna külge veel 4matic visata oleks ülim.. Küsimus et kas 2.6 kastivärk istuks külge bolt-on? Lõikudes ja keevitades saab kõik vahele kindlasti. Või vahekast istuks om606 automaatkasti külge?.. Tehasevärk on w124 4-matic. Pool tööd tehtud juba. Või kerepoolest on need nii erinevad?


RE: w124 4matic diiseldaks - Werewolf - 30-01-2016

Sa ikka tead, et W124 4MATIC puhul pole tegu pideva neliveoga? Normaaloludes on auto tagaveoline ja esivedu lükataxe järgi vaid vajadusel. See tuleb sellest, et keskdifferentsiaal on hüdrauliliselt lukustuv samal põhimõttel nagu tagadifferentsiaal (ASD), ehk normaaloludes on avatud ja vastavalt vajadusele lukustab 35/65 kuni 50/50.

Eesti kliimat arvestades (9 kuud kehva suusailma) piisab ASD-ga tagaveost täiesti ja 4MATIC-u järgi puudub vajadus ning see lisab autole vaid kaalu ja kulukust kui ise seda paigaldama hakata. Keskdifferentsiaalis olevad sidurid on praegusex (25+ aastat hiljem) suure tõenäosusega kulunud ja vajavad taastamist ja ülekäimist vajavaid komponente on kindlasti veel, seega välja öeldud 3000 EUR-i võib olla täiesti reaalne hind kui asi korralikult ja mitte üle jala teha.

Kui ehitada ja aretada tahad, siis vaata parem W210 4Matic süsteemi poole. Sel on vähemalt pidev nelikvedu (kuid lahtised difrid). Või kui super turbodiesel projekt plaanis, alusta sellest, et uurid välja, milline on kõige vastupidavam 4MATIC süsteem, mis suurenenud jõuvarud välja kannatax ja pilpaid loopima ei hakkax või kiirelt ära ei kulux, 124 4MATIC seda kindlasti pole.

124 4MATIC on vaixelt lumisest libedast mäest üles kulgemisex mõeldud ja ei oma mingeid sportlikke omadusi. Sportlikul kasutamisel võib hilinemisega järgi lülituv esisild muuta sõidukogemuse ettearvamatux ja külglibisemisega kurvi läbimise asemel võid end hoopis lumevallist või kraavist leida. Samas, ma ei tea, kas 124 4MATIC suuremal kiirusel üldse rakendubki, ASD näitex üle 30km/h enam ei rakendu (ehk tagadiffer ei lukustu) ja sama võib ka 4MATICU kohta kehtida.

https://en.wikipedia.org/wiki/4Matic


RE: w124 4matic diiseldaks - erx000 - 30-01-2016

W124 4matic on jah natuke puudulik lahendus, aga mõned on teda siiski kasutanud, tehakse lihtsalt manuaalse lülituse peale ringi.


RE: w124 4matic diiseldaks - nostromo - 31-01-2016




RE: w124 4matic diiseldaks - v6sa - 01-02-2016

(30-01-2016, 06:06 PM)erx000 Kirjutas: W124 4matic on jah natuke puudulik lahendus, aga mõned on teda siiski kasutanud, tehakse lihtsalt manuaalse lülituse peale ringi.

Puudulik on ta liikluses lollimängimiseks või ringradadel paugutamiseks. Tavaliikluses toimib täiesti piisavalt. Vaadake ikka, millal see süsteem turule toodi, mitte ärge pange seda vastamisi täna toodetavaga. Millest enamusele see "vanaraud" igapäevasel pruukimisel silmad ette teebEusa_angel

Piduritega tehtavad "virtuaallukud" on head liikumaaitamiskes, mitte liikumashoidmiseks.

Teemalgataja peab sügavale enda sisemusse vaatama ja sealt kindla veendumuse leidma, et "mõttetut"Eusa_angel asja ehitama hakata. Seejärel tuleb kiigata rahakotti ja veenduda seal piisava (vähemalt ülaltoodud summa ulatuses) käibevahenditagavara oelmasolus. Tuleb arvestada, et kui ise ei tee, siis tervikuna seda sisse osta pole kelleltki. Tellidki ühe töö siit, teise sealt ja vajalikud erijupid hoopis kolmandast kohast.