29-01-2016, 02:40 PM
Jäime siiski elektrilise soojenduse poole ja soetatud sai Calix-i soojendus. Paigaldamine oli enamvähem lihtne, ainuke probleem oli nn külmapunni välja saamine või siis paigladusava tühjendamine. Selle jaoks oli juba varem tehtud võti, 19mm kuuskant. Murdmist ja peksmist oli küllalt palju, aga kätte lõpuks asja sain. Sama hooga tellisin Lesvenist ka uue kollektorite tihendi ja klapikambrikaane tihendi kuna need olid juba ajast ja arust. Leidsin ka väikese probleemi käivitusel, nimelt generaatori laadimispinge on liiga väike, selle lahenduseks oli teine genekas olemas mis kahjuks vanaga sarnane polnud ja isegi peale pingeka remonti tööle ei tahtnud hakata (Tuleb remonti viia). Vahetasin välja ka starteri kuna pendiks hakkas üle viskama külma mootoriga, ka see tuli varudest mis kunagi kokku oli aetud.
Juppide poolest hakkab juba defkaks muutuma kõik mis selle masina mootori juurde peaks kuuluma ja nagu eelnevalt juba kogeda sain, siis 2 kuud ootasin käigukasti patja.
Eks masin teenib nüüd edasi ja näis kuidas soojenduselement siis ennast ära õigustab.
Nüüd on väike plaan ümber teha eelsüüte süsteem, selleks tuleb otsida 2.0D W124 OM601 eelsüüte relee ja kiiremad küünlad. Mõtlen et kas kasutada ühenduspuksi küünaldel või osta juba nn pencil type küünlad. Hetkel spiraalid ja järjestikühendusega, st kui mõni peaks otsad andma, siis on jama.
Juppide poolest hakkab juba defkaks muutuma kõik mis selle masina mootori juurde peaks kuuluma ja nagu eelnevalt juba kogeda sain, siis 2 kuud ootasin käigukasti patja.
Eks masin teenib nüüd edasi ja näis kuidas soojenduselement siis ennast ära õigustab.
Nüüd on väike plaan ümber teha eelsüüte süsteem, selleks tuleb otsida 2.0D W124 OM601 eelsüüte relee ja kiiremad küünlad. Mõtlen et kas kasutada ühenduspuksi küünaldel või osta juba nn pencil type küünlad. Hetkel spiraalid ja järjestikühendusega, st kui mõni peaks otsad andma, siis on jama.