28-01-2016, 05:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2016, 05:40 PM ja muutjaks oli martk.)
Käiguvahetus oli juba algselt väga puine. Teist ja neljandat pidi vahest lausa raiuma. Põhjus oli käiguvahetus trossides. Peale nende vahetust on hoopis teine tera. Kogu käiguvahetus läks pehmemaks ja kang ise samuti kergemaks. Vana tross oli oma töö teinud ja aeg oli tal rauahunnikusse suunduda.
Pikkadel maantee otsadel tunnen ikka puudust püsikiirus hoidjast. Sellel autol peab lisaks kangile veel aju ka programmeerima. Kui kellelgi oleks pakkuda antud isendile püsikat, võib julgelt märku anda.
Veel pisike viga tuleks lahendada. Nimelt sooja-külna keeramise reostaat ei toimeta päris nii nagu vaja. Sooja maha keerates poole peale ei juhtu midagi. Külma lõpuni keerates hakkab külma puhuma. Ühesõnaga reguleerimis võimalus on puudulik.
Kuid muidu on ikka maru mugav ja praktiline kaubik.
Pikkadel maantee otsadel tunnen ikka puudust püsikiirus hoidjast. Sellel autol peab lisaks kangile veel aju ka programmeerima. Kui kellelgi oleks pakkuda antud isendile püsikat, võib julgelt märku anda.
Veel pisike viga tuleks lahendada. Nimelt sooja-külna keeramise reostaat ei toimeta päris nii nagu vaja. Sooja maha keerates poole peale ei juhtu midagi. Külma lõpuni keerates hakkab külma puhuma. Ühesõnaga reguleerimis võimalus on puudulik.
Kuid muidu on ikka maru mugav ja praktiline kaubik.