26-01-2016, 09:10 PM
Kusjuures käisin kõik poldi avad keermestajaga ennetavalt üle, lisaks said kõik keermed kent ceramic 1200 üle lastud. Muidugi võib see ikka probleeme tekitada, kuid vähendab tõenäosust.
Ed_, olen sinust juba ees, kõik kruvid mis läksid kuhugi plastik tüüblitesse ongi torx peadega soetatud.
Kusjuures ukse hingedega olen vahepeal tegelenud. Esmalt lihvisime nad täiesti haljaks, siis lasime gaasi pitsi peal kuumaks ja jahutasime õliga maha. Nii saime nad kõigepealt kenasti liikuma, alles siis sain nende olukorda hinnata. Kusjuures kõigist uste hingedest olid vaid kaks lõtkudega, mis said ka kiire remondi. Peale seda sai kaetud korrosioonitõrje krundiga, edasi epo ja raptor peale. Peale seda komplekteerisime auto kokku ja lasime veel kihi raptorit peale. Seega ukse hinged peaksid nüüd mõneks ajaks OK olema. Plaanisin panna ka määrde niplid, kuid jäi see plaan kuidagi tahaplaanile...
Mürasummutuse kohapealt olen tegelikult üsna algaja. Minujaoks oli varem suurimaks probleemiks mitte vuhisevad tihendid (selle koha pealt oli mu masin suht vaikne õnneks), vaid probleemiks oli kõige enam maanteel kajav summuti lõrin ja lärin, mis suht suures kuudis omakorda kumisema hakkas. Ehk siis suurimaks probleemiks oli minujaoks pleki vibratsioon ja kumin.
Ega ei arvagi, et mürasummutise kõik hästi tegin, kuid loodetavasti parem saab ikka kui enne oli:
Lae pigimatid
Peale pigimattide läks peale müramatt:
Müramatt lakke
Siin ka pea valmis põrandat näha. Alla sai pandud samuti kumisevatele kohtadele pigimatt ja veekindel müramatt peale, nii kogu põhja ulatus. Tagumised küljed samuti pigimatiga üle käidud ja matt peal, küll mitte üleni. Koopad said aga pigimati pluss pehme müramati, lootes, et ehk hoiab see paremini külje polstreid kinni, ning ei hakka nagisema.
Mürasummutus
Uksed veel piltidel poolikud, Täna õhtul peale tööd sain ka uksed pigimatiga kaetud, kuid müramatini veel ei jõudnud, ustele plaanin samuti panna veekindla müramati. Homme saan vast enamvähem valmis sellega, kindlasti pean veel materjali juurde tooma, kuna pigimatti jäi ühe ukse jagu puudu.
Raptori kiht on autol küll päris korralik, väliskerel siis ca 12-13 liitirit seda mõginat. Kuid varajasem kogemus näitas seda, et raptor kuivab nii kivikõvaks, et mürasummutuseks temast asja pole.
Küll on veel plaanis ette võtta selline asi, et kui kõik mürasummusuts matid saavad paika, siis uputan kere seestpoolt õõnsuste vahaga üle, eks see aitab samuti midagi+ pluss veel plaanis kere alt poolt täiesti puhtaks küürida, uus põhjamaastiks peale ja siis veel omakorda korrosioonitõrje selga. Erilist tähelepanu kavatsen pöörata koobastele, ning ka logarid pigimattidega üle tõmmata.
Üks väike vihje kaa mis stangega tehtud:
Uus udutuli
Eks kui asi valmis, siis saab korralikuma pildi teha ja saate ka parema ülevaate. Põhjuseks miks üldse sellist asjas tegema hakkasin oli see, et originaal stange sees olevad udukad olid kinni keevitatud, kuid salongis oli ju nupp olemas...No ja ei meeldi selline asi, et nupp on aga midagi ei tee
Auto ise aga hetkel sellises seisus:
Auto 26 Jaanuar 2016
Veskiojale: taga hästi näha varuratta kronsteinilt kuidas on võimalik raptori tooni ja struktuuri muuta pihustusega...Auto lastud ühtmoodi ja kronstein sama püstoliga, sama rõhuga, kuid kaugus ning kihtide arv erinev...
Ed_, olen sinust juba ees, kõik kruvid mis läksid kuhugi plastik tüüblitesse ongi torx peadega soetatud.
Kusjuures ukse hingedega olen vahepeal tegelenud. Esmalt lihvisime nad täiesti haljaks, siis lasime gaasi pitsi peal kuumaks ja jahutasime õliga maha. Nii saime nad kõigepealt kenasti liikuma, alles siis sain nende olukorda hinnata. Kusjuures kõigist uste hingedest olid vaid kaks lõtkudega, mis said ka kiire remondi. Peale seda sai kaetud korrosioonitõrje krundiga, edasi epo ja raptor peale. Peale seda komplekteerisime auto kokku ja lasime veel kihi raptorit peale. Seega ukse hinged peaksid nüüd mõneks ajaks OK olema. Plaanisin panna ka määrde niplid, kuid jäi see plaan kuidagi tahaplaanile...
Mürasummutuse kohapealt olen tegelikult üsna algaja. Minujaoks oli varem suurimaks probleemiks mitte vuhisevad tihendid (selle koha pealt oli mu masin suht vaikne õnneks), vaid probleemiks oli kõige enam maanteel kajav summuti lõrin ja lärin, mis suht suures kuudis omakorda kumisema hakkas. Ehk siis suurimaks probleemiks oli minujaoks pleki vibratsioon ja kumin.
Ega ei arvagi, et mürasummutise kõik hästi tegin, kuid loodetavasti parem saab ikka kui enne oli:
Lae pigimatid
Peale pigimattide läks peale müramatt:
Müramatt lakke
Siin ka pea valmis põrandat näha. Alla sai pandud samuti kumisevatele kohtadele pigimatt ja veekindel müramatt peale, nii kogu põhja ulatus. Tagumised küljed samuti pigimatiga üle käidud ja matt peal, küll mitte üleni. Koopad said aga pigimati pluss pehme müramati, lootes, et ehk hoiab see paremini külje polstreid kinni, ning ei hakka nagisema.
Mürasummutus
Uksed veel piltidel poolikud, Täna õhtul peale tööd sain ka uksed pigimatiga kaetud, kuid müramatini veel ei jõudnud, ustele plaanin samuti panna veekindla müramati. Homme saan vast enamvähem valmis sellega, kindlasti pean veel materjali juurde tooma, kuna pigimatti jäi ühe ukse jagu puudu.
Raptori kiht on autol küll päris korralik, väliskerel siis ca 12-13 liitirit seda mõginat. Kuid varajasem kogemus näitas seda, et raptor kuivab nii kivikõvaks, et mürasummutuseks temast asja pole.
Küll on veel plaanis ette võtta selline asi, et kui kõik mürasummusuts matid saavad paika, siis uputan kere seestpoolt õõnsuste vahaga üle, eks see aitab samuti midagi+ pluss veel plaanis kere alt poolt täiesti puhtaks küürida, uus põhjamaastiks peale ja siis veel omakorda korrosioonitõrje selga. Erilist tähelepanu kavatsen pöörata koobastele, ning ka logarid pigimattidega üle tõmmata.
Üks väike vihje kaa mis stangega tehtud:
Uus udutuli
Eks kui asi valmis, siis saab korralikuma pildi teha ja saate ka parema ülevaate. Põhjuseks miks üldse sellist asjas tegema hakkasin oli see, et originaal stange sees olevad udukad olid kinni keevitatud, kuid salongis oli ju nupp olemas...No ja ei meeldi selline asi, et nupp on aga midagi ei tee
Auto ise aga hetkel sellises seisus:
Auto 26 Jaanuar 2016
Veskiojale: taga hästi näha varuratta kronsteinilt kuidas on võimalik raptori tooni ja struktuuri muuta pihustusega...Auto lastud ühtmoodi ja kronstein sama püstoliga, sama rõhuga, kuid kaugus ning kihtide arv erinev...