26-01-2016, 03:43 AM
Roostevabadesse poltidesse-mutritesse soovitan suhtuda väikese ettevaatusega. Ka mina arvasin, et oleks kaval idee kuid kui keerme vahele satub sodi, polt saab kahjustada, keerad jõuga ehk ajad kuumaks jne siis pärast ei võta vanakurat ka neid asju lahti (külmkeevitus/galling). Kui poltidel pole vastavat katet, tuleks kasutada sobivat anti-seize'i. Muidugi on kohti, kuhu tulebki roostevaba panna, eriti plasti sisse keeratud kruvid nagu G-l ukse alusliistud, logarid jne. Lisaks ise arvan, et paljud kruvid tuleks asendada torx või vähemalt kuuskantpeaga.
Ei tea, kuidas tegid aga lisan mõne mõtte helisummutamise osas. Oluline on ju aru saada kust millised helid tulevad ja siis sobilikke (raskeid/õhulisi/jäiku) materjale kasutada. Alati rohkem ei ole parem. Mõned G puhul täheldatud asjad. Uksed vajuvad hingedest ära, eriti juhi oma, ja need uksetihendid ei hoia ka seal enam (W463-l ainult A-osa, lõbu) - siis võid vaipade alla vatti toppida palju tahad: tuule, rehvi ja mootori müra tuleb ikka sisse. Samuti väsib tagumine luuk ja tihti on tihend kannatada saanud. Uuemate mudelite A-piilari liistud pidid maanteel tuulemüra vähendama aga pole just odavad. Kapotialune isolatsioon vajub ära ehk sealt kandub mootori müra. Millegi pärast pole ka kõikide G-de esitiivad seestpoolt mastiksiga kaetud. Samuti võivad salongist tuleseina küljest pigimatid liimist lahti tulla (mul oli mõlemal kerel nii). Ja see põhjaalune isolatsioon tuleks üle vaadata, mul polnud seal külje peal, kus sumpa asub, palju midagi järgi. Lisaks 1989. aasta masinal oli käigukasti tunneli peal olnud vahtmaterjal muutunud nii pudedaks, et võis harjaga eemaldada.
Paksu kihina see Raptor on? See peaks ju ka mõningase heli neelava efektiga olema.
Aga hea, et kuskil asjad edenevad
Ei tea, kuidas tegid aga lisan mõne mõtte helisummutamise osas. Oluline on ju aru saada kust millised helid tulevad ja siis sobilikke (raskeid/õhulisi/jäiku) materjale kasutada. Alati rohkem ei ole parem. Mõned G puhul täheldatud asjad. Uksed vajuvad hingedest ära, eriti juhi oma, ja need uksetihendid ei hoia ka seal enam (W463-l ainult A-osa, lõbu) - siis võid vaipade alla vatti toppida palju tahad: tuule, rehvi ja mootori müra tuleb ikka sisse. Samuti väsib tagumine luuk ja tihti on tihend kannatada saanud. Uuemate mudelite A-piilari liistud pidid maanteel tuulemüra vähendama aga pole just odavad. Kapotialune isolatsioon vajub ära ehk sealt kandub mootori müra. Millegi pärast pole ka kõikide G-de esitiivad seestpoolt mastiksiga kaetud. Samuti võivad salongist tuleseina küljest pigimatid liimist lahti tulla (mul oli mõlemal kerel nii). Ja see põhjaalune isolatsioon tuleks üle vaadata, mul polnud seal külje peal, kus sumpa asub, palju midagi järgi. Lisaks 1989. aasta masinal oli käigukasti tunneli peal olnud vahtmaterjal muutunud nii pudedaks, et võis harjaga eemaldada.
Paksu kihina see Raptor on? See peaks ju ka mõningase heli neelava efektiga olema.
Aga hea, et kuskil asjad edenevad