22-01-2016, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2016, 01:33 PM ja muutjaks oli t2rn.)
Hei
Sai suvel ostetud selline masin Mercedes-Benz 190E pühapäeva autoks.
Eks mootoriga oli probleeme, aga sai enamvähem tööle. Nimelt mõned kuud tagasi pandud lamda andur ei toiminud. Diagnostis sai pandud vana andur asemele ja kütusesegu paika. co2 näitajad eeskujulikud. Tagumised piduritorud sai ära vahetatud.
Tühikäik natuke jamab, aga väga palju ei sega.
Eks leidub ka natuke roostet ja juhiiste parajalt kulunud.
Kuna summuti viimast pütti ei olnud, sai asendatud toruga. (ajutine kuid tundub et püsiv)
Loomulikult sai tehtud korralik hooldus.
Linnulaulu siristav salogi ventilaator vaja korda teha.
Ees pleekunud iluvõre värvisin kerevärvi ja iluvõre sisemised kroomliistud kleepisin mustaga üle, ehk siis vajadusel saab mõne minutiga kroomiks tagasi. Autot tuli korralikult puhastada, samuti poleeris ka üle.
Plaan oli teha ka muusika korda, parem makk ja uued kõlarid, aga samas köögiraadiot meenutav orig. heli ka omapärane. Igapäeva autos nagunii korralik helisüsteem.
190E valik jäi pigem selle peale, et leida 1000 euri kandis tagaveoga auto, aga mitte bmw.
Plaan oli talvel jäärada sõita. esimene võistlus läks aiataha, teistkorda elus tagaveoga jäärajal igapäeva rehviga, eks 24 jan. Võistlusel saab vaadata kuidas uute contiice2-ga sõita on.
Kui kellegil häid nippe on 190E le jääraja sõitmiseks võib julgelt teada anda.
paar pilti ka
Praeguseni täitsa meeldib, igapäeva auto unarusse jäänud
plaan jätta pigem originaali lähedasena, esi osa natuke madalamaks, hetkel liiga kõrge. Suveks olemas natuke madalam rehv. Ehk kevadel saab keretöödega alustada nipetnäpet oleks vaja teha, aga üldiselt Mercedes-Benz kohta kere on korralik.
Kevadel vaatab üle kere täpsema seisukorra, mis toimub põranda vaiba all pagasnikus, plastikute taga. Kui asjal on potentsiaali, siis ehitab ehk sellest edasi.
Sai suvel ostetud selline masin Mercedes-Benz 190E pühapäeva autoks.
Eks mootoriga oli probleeme, aga sai enamvähem tööle. Nimelt mõned kuud tagasi pandud lamda andur ei toiminud. Diagnostis sai pandud vana andur asemele ja kütusesegu paika. co2 näitajad eeskujulikud. Tagumised piduritorud sai ära vahetatud.
Tühikäik natuke jamab, aga väga palju ei sega.
Eks leidub ka natuke roostet ja juhiiste parajalt kulunud.
Kuna summuti viimast pütti ei olnud, sai asendatud toruga. (ajutine kuid tundub et püsiv)
Loomulikult sai tehtud korralik hooldus.
Linnulaulu siristav salogi ventilaator vaja korda teha.
Ees pleekunud iluvõre värvisin kerevärvi ja iluvõre sisemised kroomliistud kleepisin mustaga üle, ehk siis vajadusel saab mõne minutiga kroomiks tagasi. Autot tuli korralikult puhastada, samuti poleeris ka üle.
Plaan oli teha ka muusika korda, parem makk ja uued kõlarid, aga samas köögiraadiot meenutav orig. heli ka omapärane. Igapäeva autos nagunii korralik helisüsteem.
190E valik jäi pigem selle peale, et leida 1000 euri kandis tagaveoga auto, aga mitte bmw.
Plaan oli talvel jäärada sõita. esimene võistlus läks aiataha, teistkorda elus tagaveoga jäärajal igapäeva rehviga, eks 24 jan. Võistlusel saab vaadata kuidas uute contiice2-ga sõita on.
Kui kellegil häid nippe on 190E le jääraja sõitmiseks võib julgelt teada anda.
paar pilti ka
Praeguseni täitsa meeldib, igapäeva auto unarusse jäänud
plaan jätta pigem originaali lähedasena, esi osa natuke madalamaks, hetkel liiga kõrge. Suveks olemas natuke madalam rehv. Ehk kevadel saab keretöödega alustada nipetnäpet oleks vaja teha, aga üldiselt Mercedes-Benz kohta kere on korralik.
Kevadel vaatab üle kere täpsema seisukorra, mis toimub põranda vaiba all pagasnikus, plastikute taga. Kui asjal on potentsiaali, siis ehitab ehk sellest edasi.