11-01-2016, 10:42 AM
(03-01-2016, 01:25 AM)OttTamb Kirjutas:(02-01-2016, 10:19 PM)indrek Kirjutas: Pigem kahtlustaks pihustite probleemi. Külmaga need välja löövad. Jätad ööseks lesvenisse ja nad hommikul külmaga testivad pihusteid, siis selge. Hädapärast saab neid ise ka testida, vaja läbipaistvaid voolikuid ja sarnaseid anumaid.
Tagasivoolu torud maha ja enda läbipaistvad asemele, millel mingi anum otsas on. Proovid käivitada aga mitte käima panna. Paari sekundiga näed, kas mõnel pihustil on seda kütet rohkem üles anumasse löönud. Kui sedasi on, siis ongi pahandus käes.
Aga see on vaid üks võimalikust pihustiprobleemist, aga ka üks levinuimast ja seda saab ca 100 EUR eest pihusti kohta ka remontida.
Noh loodetavasti midagi hullu pole kuna temperatuuri muutus mõjus eelsüüte küünalde ülesse soenemisele. Kuna kui eelsüüte küünlad 4 sekundiga spidokalt ära kustusid, siis läks kohe käima isegi ei turtsunud. Mul on kodus autocomi diagnostika ka see näitas glow plug issue mingi aeg. Kahjuks see autocom on üsna peaiskaudne Mercedes-Benz osas, siis ei tea mida see tähendab. Vb mõni küünal jukerdab kuigi on kõik uued, Boshi omad. Homme proovib nii, et kui ei käivitu, proovin andureid üks haaval soendada. Isal on sama mootoriga auto ja esimeste külmadega oli tal sama nali ja tal oli probleem väntvõlli anduris. Käias aga isegi ei luband.
Kui muu ei aita, siis läheb õhtul lesvenisse, et nad saaks hommikul külmaga ise testida.
Probleem oligi pihustites. Hetkel läks aint 1 vahetusse. 2 tükki olid veel halbade näitudega, ehk pean need ka mingi aeg ära vahetama. Ülejäänud 2 olid juba vahetatud mingi aeg. Aga nüüd käivitub ilusti ka kõige külmemate hilmadega mis siin hiljuti on old. Kõik muu tundub korras olevat.