08-01-2016, 09:50 PM
Uus aastanumber ees ja tööd on päris jõudsalt vahepeal edenenud.
Paar raami pehmet kohta said parandatud
Juhipoolne külg on peaaegu valmnis, vaid esimesel tiival on vaja üks nurk paari punktiga kokku lasta.
Kundepoolne koobas taastatud ja kõik eeltööd tehtud, et tiib külge saaks
Tagumine kundepoolne tiib sai ka külge
Karpidel, põhjaall ja igalpool mujal kus on vähegi keevitatud on kõik keevitused epo krundiga üle käidud, seejärel kerehermeetikuga kaetud, ning peale seda veel kruntvärv selga tõmmatud. Nüüd jääb ootama veel põhjamaastiksti ja korrosioonitõrjet. Koobastesse ja muidu kohtadesse, kus võib olla koht kriimudele ja kivitäketele läheb veel Raptor peale.
Samuti ka nüüd kõik uksed ja luugid jms valmis värvimiseks. st puhastatud, krunditud roostekrundiga, seejärel epo krundiga, siis pahteldatud ja uuesti epo krundiga üle käidud.
Mõned fotod toimunust:
kunde porikoobas
Karbi sisemine külg
juhipoolne koobas seest
kunde tiib ja nurk kokku liimitud
juhipoolne tagumine akna serv
Värviootel tagaluuk
Vanna summuti
Versus uus summuti toorik
Sellga ei saagi hetkel edasi minna, kuna tundub, et Tartust pole kuskilt V-Band klambreid saada ja 3" sukka
Tagatiib küljes
Siinkohal pean tänama plekkseppi, kes viitsivad ikka tegeleda asjaga....Eriti veel arvestades seda, et läksin jutuga..."oleks vaja karbi sise külg, tiivakaar ja ukse ava nurk korda teha, ülejäänud peaks suht hea olema"![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Usun, et vast ülejärgmise nädala esmaspäeval on auto mul maalritöökojas ja saan alustada kere ettevalmistamise värvimiseks.
To Do list on aga veel suur ja vaja hakata tempot veelgi tõstma...kohe peale seda kui minuomal saavad plekitööd tehtud hakatakse teist w460 tegema ja see kah vaja ära värvida.
Paar raami pehmet kohta said parandatud
Juhipoolne külg on peaaegu valmnis, vaid esimesel tiival on vaja üks nurk paari punktiga kokku lasta.
Kundepoolne koobas taastatud ja kõik eeltööd tehtud, et tiib külge saaks
Tagumine kundepoolne tiib sai ka külge
Karpidel, põhjaall ja igalpool mujal kus on vähegi keevitatud on kõik keevitused epo krundiga üle käidud, seejärel kerehermeetikuga kaetud, ning peale seda veel kruntvärv selga tõmmatud. Nüüd jääb ootama veel põhjamaastiksti ja korrosioonitõrjet. Koobastesse ja muidu kohtadesse, kus võib olla koht kriimudele ja kivitäketele läheb veel Raptor peale.
Samuti ka nüüd kõik uksed ja luugid jms valmis värvimiseks. st puhastatud, krunditud roostekrundiga, seejärel epo krundiga, siis pahteldatud ja uuesti epo krundiga üle käidud.
Mõned fotod toimunust:
kunde porikoobas
Karbi sisemine külg
juhipoolne koobas seest
kunde tiib ja nurk kokku liimitud
juhipoolne tagumine akna serv
Värviootel tagaluuk
Vanna summuti
Versus uus summuti toorik
Sellga ei saagi hetkel edasi minna, kuna tundub, et Tartust pole kuskilt V-Band klambreid saada ja 3" sukka
Tagatiib küljes
Siinkohal pean tänama plekkseppi, kes viitsivad ikka tegeleda asjaga....Eriti veel arvestades seda, et läksin jutuga..."oleks vaja karbi sise külg, tiivakaar ja ukse ava nurk korda teha, ülejäänud peaks suht hea olema"
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Usun, et vast ülejärgmise nädala esmaspäeval on auto mul maalritöökojas ja saan alustada kere ettevalmistamise värvimiseks.
To Do list on aga veel suur ja vaja hakata tempot veelgi tõstma...kohe peale seda kui minuomal saavad plekitööd tehtud hakatakse teist w460 tegema ja see kah vaja ära värvida.