02-01-2016, 07:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2016, 07:40 PM ja muutjaks oli OttTamb.)
(02-01-2016, 07:17 PM)kentq Kirjutas:Tänud info eest homme ongi plaanis nii uurida. Siin kus olen pole vahendeid. Küünlad iseenesest vahetatud. Eks näis. Vb asi pole üldse eelsüütes. Kui on väiksem miinus kraad, siis sureb kohapeal käies lihtsalt välja, peale esimest käivitamist.(02-01-2016, 06:20 PM)OttTamb Kirjutas: Kuna auto raadio oli igati ajast ja arust, plaatide kirjutamine oli igatepidi koppa ette visanud ja mulle ei meeldinud ka see et pidin iga asja jaoks eraldi seadet kasutama. Otsisin küll lahendusi, mis töötaks originaal makiga, aga need oleks kokku rohkem maksnud kui maki välja vahetamine. Soov oli, et uus makk oleks võimalikult originaal maki sarnane. Seega sai endale hiinast Androidi baasil töötav makk tellitud.Mul ka aparaat täna hommikul veidi lonkas. Otsisin vea ülesse. Kõige lihtsam selgeks teha on nii et võtad iga küünla juhtme maha. Sellele lamp või voltmeeter külge. Annad süüdet. Käid kõik pistikud nii läbi. Kui põlevad siis on plokk OK.
Makist siis nii palju, et tegemist on Wecaro toodanguga. Töötab üllatavalt hästi ja helikvaliteet on enamvähem(oodatust parem). Rooli nupud töötavad veits veidralt(lahendatav) ja spidokale info kuvamine kadus ära(vb lahendatav). Aga kõik mis sellega teha on võimalik korvab need pisikesed probleemid. Originaal makiga võrreldes on tegemist päris asjaliku asjaga.
Vana vs Uus
Paigaldamine polnud väga keeruline, uusi juhtmeid vedama ei pidanud ja enamus tööd teeb ära Canbus Decoder. Üldiselt olen rahul, maki nupu valgustus oleks võind rohkem originaali moodi olla, aga elab üle
Jõulude puhu sai auto lisaks makile ka korrosiooni tõrje, eks näis kas kasu ka on.
Uuel aastal siis uute muredega. Auto väga ei soovi käivituda kui õues on miinus kraadid. Kas siis mingi andur jamab või on eelsüüteküünalde plokiga mingi jama. Kui süüdet keerata siis spiraal põleb 10 - 15 sekundit ja kui käiama hakata, siis ei luba midagi. Teistel külas olid aku probleemid. Õnneks leidsin ajutise lahenduse. Väike mälestus tänasest olukorrast:
Lahendus siis selline: Alguases süüdistasin eelsüüteküünalde plokki, kuna diagnostika näitas mingi aeg, et sellel mingi viga. Kakkusin maha ja viisin tuppa sooja. Polnud sellest mingi tolku. Seega võtsin toast soojapuhuri, paar tekki ja soendasin mootori ruumi ülesse. Lasin 1.5h soeneda asjadel. Keerasin süüdet, 4-ja sekundiga kustus spiraal ära ja mootor läks esimese käiamisega käima. Sõidan täna linna ära ja mõõdan homme üle kas küünlad saavad kõik voolu ja mis arvuti räägib. Kui viga ülesse ei suuda leida viin Lesveni inimeste kätte.
Edasi akult juhe, ja katsud kõiki küünlaid, see mis ei sädele vahetad välja.
Lihtne