27-12-2015, 05:52 PM
Algus kisub küll mersudest väheke eemale aga see õlipumba teema on üsna aktuaalne enamustel nissanitel. Välismaa foorumites küllaltki levitatud teema. Ka meil õnnestus kotti lasta antud probleemiga isend. Siis saigi lahkama hakatud ja põhjust otsitud.
Ega see 606 ka mingi niiiiiiiii pommikindel mootor pole. Igal teisel jooksevad lahti sissekolle M7 keermega poldid, omal pidin M8-ks ümber keerama. Jäi pidama. Lihtsalt föön puhub tihendi minema kui kruvi veits lahti on. Tuleb augud eelnevalt puhastada ideaalselt ja tilk liimi ei tee paha. Kui juba kolle 4-5x maha käib, pane uus polt ja iga kord uus tihend. Kui pole liimitud polt, võiks vahest neid kontrollida. Eriti peale kolle näppimist.
Millegi pärast olen täheldanud mitmeil mootoreil tagumist vändasimmeri raami vahelt leket. Just nende vulgitud simmerite puhul. Kasutan 603 vahetatava simmeriga raami.
Ka iga kolmas õlivahetusse tulev 606 on kortsus elemendiga. Kas filtrid kataloogides nii erineva mõõduga? Või puudub julgus seda plastik kaant vaid käega nati kinnipoole keerata.
Ega see 606 ka mingi niiiiiiiii pommikindel mootor pole. Igal teisel jooksevad lahti sissekolle M7 keermega poldid, omal pidin M8-ks ümber keerama. Jäi pidama. Lihtsalt föön puhub tihendi minema kui kruvi veits lahti on. Tuleb augud eelnevalt puhastada ideaalselt ja tilk liimi ei tee paha. Kui juba kolle 4-5x maha käib, pane uus polt ja iga kord uus tihend. Kui pole liimitud polt, võiks vahest neid kontrollida. Eriti peale kolle näppimist.
Millegi pärast olen täheldanud mitmeil mootoreil tagumist vändasimmeri raami vahelt leket. Just nende vulgitud simmerite puhul. Kasutan 603 vahetatava simmeriga raami.
Ka iga kolmas õlivahetusse tulev 606 on kortsus elemendiga. Kas filtrid kataloogides nii erineva mõõduga? Või puudub julgus seda plastik kaant vaid käega nati kinnipoole keerata.