27-12-2015, 03:36 PM
Jääb 2.8 td meh pumbaga. Keera pumbast kütust ja lase nii, et tühikäigul kivisüsi väljas. Mootori hinnad samad, pump odavam kui Mercedes-Benz. Praegu meil uputaja 2.8 meh patroli minek küll lahja ei tundu olevat. Äkki istub kohe sinu kasti otsa ka. Korralikult ise tehes jääbki hind sinna minu pakutu lähedale. 5k€ jääb. Olen sättinud volvo kasti otsa 606, isegi olemasolevate joonistega selle rahaga välja ei tule. Siduri koda ja karteri põhi on alles algus.
Mootori käpad mida muuta ei tohi, jääb üle raami kinnitused teha nii nagu oleksid originaalsed. G mootori asendamine sõiduka omaga on kordades lihtsam, kasutusele jääb originaal kkast, mootori asukohaga saab mängida muutes vkasti kardaani pikkust. Sinul aga peaks kõik perfektselt vahele istuma. Palju on ruumi trolli aiste vahel? G-l (460) tegin sisselaske kolle ja amordi kinnituse ringi. 463 peaaegu polt-on paigaldus. Praegu üks töös ka, eks omanik pajatab kui auto kätte saab ka siinses keskkonnas.
Parimat! Hanno.
Trolli mootorite üks põhilisemaid sabapaneku kohti on lahtitulev õlipump, surve langus paaril viimasel vändakaelal. Aitab keermeliim ja oht kokkujoosta langeb kordades.
Mootori käpad mida muuta ei tohi, jääb üle raami kinnitused teha nii nagu oleksid originaalsed. G mootori asendamine sõiduka omaga on kordades lihtsam, kasutusele jääb originaal kkast, mootori asukohaga saab mängida muutes vkasti kardaani pikkust. Sinul aga peaks kõik perfektselt vahele istuma. Palju on ruumi trolli aiste vahel? G-l (460) tegin sisselaske kolle ja amordi kinnituse ringi. 463 peaaegu polt-on paigaldus. Praegu üks töös ka, eks omanik pajatab kui auto kätte saab ka siinses keskkonnas.
Parimat! Hanno.
Trolli mootorite üks põhilisemaid sabapaneku kohti on lahtitulev õlipump, surve langus paaril viimasel vändakaelal. Aitab keermeliim ja oht kokkujoosta langeb kordades.