26-12-2015, 05:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2015, 05:09 PM ja muutjaks oli Allar 1.)
Tere.
Nagu pealkirjast paistab on mul jubedam plaan panna Mercedes-Benz reas kuuene patrol y61 peale kus praegu on Nissani oma R4 ikaldus ZD30 koos VP tüüpi pumbaga. Esimese hooga oli plaan, et S kerega autolt 110kw 3.5 diisel, äkki 603 aga selgus, et see vist ei ole pika pihustiga ja klappe on kaa ainult 12, nii, et siis jäin 606 juurde.
Siit siis ka mõned küsimused, Millele päris täpseid vastuseid ei saanud niisama googeldades. Kindlasti tuleb küsimusi veel, kuidas ja mis aga alustuseks:
1. kas KÕIGI OM606 130kw elektrilise Pumbaga mootorite külge istub OM603 Trossiga pump.
2. Ja siis veel üks imelik uitmõte, kas 3.5 OM603 ja 3.0 OM606 mootoreid annab kuidagi omavahel ristata, et näiteks tekitada 3.5l 24 klapiline pika pihustiga mootor.
Väike video kaa mis täpsemalt plaaanis on.
https://www.youtube.com/watch?v=eKpBAAT63qE
Allar.
Nagu pealkirjast paistab on mul jubedam plaan panna Mercedes-Benz reas kuuene patrol y61 peale kus praegu on Nissani oma R4 ikaldus ZD30 koos VP tüüpi pumbaga. Esimese hooga oli plaan, et S kerega autolt 110kw 3.5 diisel, äkki 603 aga selgus, et see vist ei ole pika pihustiga ja klappe on kaa ainult 12, nii, et siis jäin 606 juurde.
Siit siis ka mõned küsimused, Millele päris täpseid vastuseid ei saanud niisama googeldades. Kindlasti tuleb küsimusi veel, kuidas ja mis aga alustuseks:
1. kas KÕIGI OM606 130kw elektrilise Pumbaga mootorite külge istub OM603 Trossiga pump.
2. Ja siis veel üks imelik uitmõte, kas 3.5 OM603 ja 3.0 OM606 mootoreid annab kuidagi omavahel ristata, et näiteks tekitada 3.5l 24 klapiline pika pihustiga mootor.
Väike video kaa mis täpsemalt plaaanis on.
https://www.youtube.com/watch?v=eKpBAAT63qE
Allar.