21-12-2015, 10:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2015, 01:55 AM ja muutjaks oli kodutu.)
(21-12-2015, 08:14 PM)Laur Kirjutas:(21-12-2015, 07:46 PM)kodutu Kirjutas:(21-12-2015, 07:20 PM)erx000 Kirjutas: Oleneb sellest mis mootor enne peal oli, vanadel mehh pritsungitel on vist eraldi tahho andur, samas kohas nagu diislitel, uuematel bensukatel on läbi süüteploki.
M104.980. Ehk siis algselt olnud 300CE-24. Käisin just ka auto juures ning õhufiltrikopsiku eest ära võtmisel nägin, et sealt mootori tagumisest osast, umbes selle anduri juurest tuleb pistikuga juhe, juhtmete värvuseks on pruun ja hall, kas need ei pruugi olla tahhomeetri sensori omad? Väga täpselt näha ei olnud, kust need juhtmed alguse saavad
Bensuka tahokas ei sobi, peab olema diisli oma.
Andur käib karteripõhja külge, kollase noolega kohta, pildil on 210 või bensuka oma, see 124 diislile ei kõlba.
Niisama otse tahokas tööle ei hakka, üks relee moodi karp käib vahel, sama reguleerib ka tühikäiku.
Lihtne asi, ei tea miks ringi pole tõstetud kui mootor vahele pandi.
Mis selle karbikese nimi on? Kas see ongi seesama ELR?
Ei ole mul seda ELR-i seal mitte kuskil, see tähendab seda, et siis põhimõtteliselt on mingi räme juhtmetega jamamine või saab asja veel lihtsamalt korda? Autot müügiks ei ehita, vaid ehitan endale, seega originaali taga ei aja - peaasi, et need põhilised funktsioonid töötaksid. Seisvat tahhomeetrit on üsna jama vaadata.
Isegi kui ostaks selle ELR relee, siis kuhu ma selle panema peaksin, sellele pole kuskil pesagi ju.... See tähendaks seda, et peaksin ostma kogu selle relee majanduse koos juhtmetega?
Uurisin seda skeemi, mis foorumist leidsin ja selle järgi siis lähtudes, tuleks mul vedada veel ülepingereleest kuskilt mingi juhe, sest vaevalt tal originaalis mingi pesa selle ELR-i jaoks seal kuskil on.
http://foorum.clubmb.ee/attachment.php?aid=1513