Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CLS/CLA/CL Talvel autosse saamine?
#1
Kas siin on kedagi, kellel mõni uuem CLS/CLA/CL millel raamita uksed? Kuidas kõikuva temperatuuriga autosse saamisega lood on? Mäletan, et kunagi pakettklaasidega CL-i talvel saamisega oli tõsiseid probleeme... On midagi arenenud sellel teemal?
Vasta
#2
Ei oska Mercedes-Benz suhtes kosta, Subarul pole muret olnud selle üürikese ajaga.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Ka Audidel pole probleeme veel kogenud.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#4
Minu CL-ga pidin kaks korda avatud uksega maa-aluse parklasse sõitma, et seal aken lahti jäätuda Eusa_doh Häirib jubedalt see raamita teema!
Vasta
#5
Eks ta väike probleem ole jah. CLS-il tõmbasin ukse jõuga lahti, ettevaatlikult kinni tagasi ja peale natukest aega sõitu sulas lahti. Või siis teed liistuääre jääst ilusti puhtaks, vajutad nuppu ja samal ajal surud klaasi alla. Pärast peab akna(d) uuesti kalibreerima loomulikult.
Vasta
#6
(21-01-2017, 08:07 AM)Karl Kirjutas: Ei oska Mercedes-Benz suhtes kosta, Subarul pole muret olnud selle üürikese ajaga.

Sellel ei liigu klaasid alla ust avades.

(21-01-2017, 11:46 AM)secman Kirjutas: Ka Audidel pole probleeme veel kogenud.

A7? Auto 24/7 õues?

***

See "talv" pole erilist talve ka olnud, ma olen vist mõni üksik kord aknaid kraapind.
Vasta
#7
2005a. Clk-l ka raamita uksed. Minul probleeme pole olnud kui akna alumine äär enne ukse lahti tegemist jääst puhtaks teha.
Vasta
#8
(21-01-2017, 02:47 PM)kevtal Kirjutas: 2005a. Clk-l ka raamita uksed. Minul probleeme pole olnud kui akna alumine äär enne ukse lahti tegemist jääst puhtaks teha.

Pangakaardiga? Smile
Vasta
#9
3 aastat Alfa romeo Gt, 24/7 väljas ja kordagi pole probleeme olnud. Akende ja tihendite korralik pesu ning määrimine märksõnaks
Vasta
#10
Mul ka raamideta Coupe ja abiks on olnud fritsude enda toode Gummi-Pflege flüssig. Suvel või öö läbi soojas olnud autot tuleb sellega korra aastas vähemalt määrida.
Enne muidugi tihendi ja klaasi puhastus - liiva ja tolmu pole mõtet kreemitada.

Täitsa Eestist ostsin, a`la mingist kohalikust Fixusest ja maksis sama vähe kui saksas seal toodud lingil.
Ja muudab ka tihendi pisut pehmemaks; sest ega see raamita uste veepidavus mingi hullhea nüüd ei ole - Karcheriga lastes mingi tilk ikka kuskilt jookseb.

Cabrio ja Coupe FAG-idel on sellise ainega tihendite määrimine lausa hooldusprogrammi sisse kirjutatud, nagu sal. filtergi.
Esinduses, muidugi, analoogilise aine hind 10X soolasem + töö. (VW Eos`e OE pudelike oli vist 37€, kui õigesti mäletan)


.
Vasta
#11
Õhtust,

See on mõnes mõttes intrigeeriv teema. Olen ka sama asja peale mõelnud erinevate kupeede aastaringse tarbimise võimalusi kaaludes (keskeakriis) ja seal ei saagi mu hinnangul mingit head lahendust olla. Ükskõik kuidas ta mingil konkreetsel mudelil lahendatud on, kui klaas on jääs, pole mingit võimalust, et ta ukse avamisel nõksu alla liikuda saaks. Ja jääs on eelsoojenduseta ning garaažis mittetalvituv auto Eestis suhteliselt igapäevaselt 2-3 kuud aastas.

Autosse ikka saab ja see polegi ilmselt põhiline probleem. Ta pole ehk 100% sama asi, kuid nii R129 SL-il kui BMW e46 Cabriol olen täheldanud, et lahti tuleb uks ju igal juhul ehk klaas libiseb tihendisoonest suhteliselt kergelt välja ka siis kui aken seda nõksu alla ei liigu (kui aku klemm on maas või siis klaas jääs oleks), aga ust ei raatsiks ju (eriti talvel) niimoodi kinni tagasi lüüa, et aknaserv soonest välja ja klaas pinge alla jääb.

Seega kui auto ikka korraliku jääkihi all on, ei olegi vist väga muud võimalust kui poollahtise uksega minema sõita, set kes see teda ikka lahti sulatada jõuab ja mingi pangakaardist tõsisema tööriistaga akna alumise serva jääst puhtaks tagumisega oleks suhteliselt tõenäoline sealsele tihendile või aknaliistule ka jäljed sisse tekitada.

Seega pigem on need autod autod igal juhul natuke ebapraktilised. Alati on sarnases kliimas elama sunnitud omanikul ju võimalus kasutada garaaži või osta eelsoojendusega auto ning mured on kohe pisut väiksemad. Ja kupeed igapäevaselt tarbides tuleb nagunii olla selline natuke vähem praktilise ja mugava elu ihaleja kui tänapäeval keskmiselt kombeks. Seega olgu see klaasiteema nii probleemne kui tahes - need autod on ikka ägedad ja küll ära kannatab.

Ilu nõuab ohvreid, nagu ikka.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#12
(21-01-2017, 02:40 PM)marek Kirjutas:
(21-01-2017, 08:07 AM)Karl Kirjutas: Ei oska Mercedes-Benz suhtes kosta, Subarul pole muret olnud selle üürikese ajaga.

Sellel ei liigu klaasid alla ust avades.

(21-01-2017, 11:46 AM)secman Kirjutas: Ka Audidel pole probleeme veel kogenud.

A7? Auto 24/7 õues?

***

See "talv" pole erilist talve ka olnud, ma olen vist mõni üksik kord aknaid kraapind.

Mul 7 ja naisel 5 , mõlemad 24/7 õues, aga jah, pole ka õiget talve olnud.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#13
(21-01-2017, 02:49 PM)marek Kirjutas:
(21-01-2017, 02:47 PM)kevtal Kirjutas: 2005a. Clk-l ka raamita uksed. Minul probleeme pole olnud kui akna alumine äär enne ukse lahti tegemist jääst puhtaks teha.

Pangakaardiga? Smile

Täpselt nii. Meenus üks kord eelmine talv, kus tõesti sellest kasu polnud. Öösel sadas vihma ja läks temp miinusesse, siis pritsisin natukene -20c klaasipesuvedelikku aknale ja sulatas selle klaasi alumise ääre kiiresti lahti.
Vasta
#14
(21-01-2017, 08:44 PM)secman Kirjutas: Mul 7 ja naisel 5 , mõlemad 24/7 õues, aga jah, pole ka õiget talve olnud.

Kupee Passatil ei pidand ka erilisi probleeme olema... Huvitav mis VAG-il teisiti seal tehtud? Sul oleks vist hea SEC-i ja A7 võrrelda! Smile

(23-01-2017, 04:33 PM)kevtal Kirjutas: Täpselt nii. Meenus üks kord eelmine talv, kus tõesti sellest kasu polnud. Öösel sadas vihma ja läks temp miinusesse, siis pritsisin natukene -20c klaasipesuvedelikku aknale ja sulatas selle klaasi alumise ääre kiiresti lahti.

Mul oli kunagi kupee jaoks ostetud klaasidele sprei "Ice Melter" vms, see ka täitsa toimis. Ainuke jama, et see ununes alati tuppa või autosse. Big Grin

***
Ega ilmselt muud head lahendust pole jah sellise autoga kui mingi eelsoojendi peale panna. Tehasest ju enamusel pole loomulikult.
Vasta
#15
(23-01-2017, 08:09 PM)marek Kirjutas:
(21-01-2017, 08:44 PM)secman Kirjutas: Mul 7 ja naisel 5 , mõlemad 24/7 õues, aga jah, pole ka õiget talve olnud.

Kupee Passatil ei pidand ka erilisi probleeme olema... Huvitav mis VAG-il teisiti seal tehtud? Sul oleks vist hea SEC-i ja A7 võrrelda! Smile

Talv tuli ja Passatil jäid aknad kinni, uksest ikka sisse sai, aga lihtsalt lahti tõmmates.

Vasta
#16
Omanud VW Passat CC, millel samuti raamita uksed ning aken liigub üles-alla. Paar korda oli probleeme, kui ilm sulast ootamatult külmaks läks ning vesi auto peal ära jäätus. Sel juhul aitas samuti pangakaart, millega tõmbasin aknaliistu vahelt paar korda läbi ning kõik toimis taas Smile
Vasta
#17
(08-02-2017, 02:04 AM)marek Kirjutas:
(23-01-2017, 08:09 PM)marek Kirjutas:
(21-01-2017, 08:44 PM)secman Kirjutas: Mul 7 ja naisel 5 , mõlemad 24/7 õues, aga jah, pole ka õiget talve olnud.

Kupee Passatil ei pidand ka erilisi probleeme olema... Huvitav mis VAG-il teisiti seal tehtud? Sul oleks vist hea SEC-i ja A7 võrrelda! Smile

Talv tuli ja Passatil jäid aknad kinni, uksest ikka sisse sai, aga lihtsalt lahti tõmmates.

Audil tuli ka uks lahti ja läks kinni lihtsalt tōmmates, kuigi aken jää tōttu alla ei liikunud. SEC-il on klaas veel vähem tihendi all, seega mingit avanemise probleemi ma seal küll ei näe, kuigi kohemus puudub, sest SEC oktoobri lôpust aprillini garaazis talveunes.

SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#18
CLK-l samuti tuli uks lahti probleemideta. Öösel oli muidugi eelmise päeva vesi akende peale ära jäätunud aga enne kui ust kakkuma hakkasin, tegin klaasi alt ääre pangakaardiga puhtaks ja liikus aken kenasti üles-alla.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLS 320CDI 2008 Parem esituli AleksanderPol 0 75 11-01-2024, 10:51 PM
Viimane postitus: AleksanderPol
  CLS 320 cdi 2005a. Mure! LondonS 7 5,792 25-10-2021, 10:57 AM
Viimane postitus: janberg
  CLS w218 Keyless Glass3 0 619 28-09-2021, 05:43 PM
Viimane postitus: Glass3
  Cls 500 2012a MinaR 1 835 09-08-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Randar
  CLS W219 2008 küsimused comand ja navi kohta SGM 6 6,702 26-01-2020, 10:10 PM
Viimane postitus: noosik
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 4,764 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  C124 tahhomeetri lisamine/tööle saamine. kodutu 9 7,875 22-12-2015, 10:27 AM
Viimane postitus: kodutu
  Kas w219 CLS tagumised seljatoed on allaklapitavad? ragnarA 0 2,102 18-03-2015, 01:53 AM
Viimane postitus: ragnarA
  cls vedrustus v8v 1 2,486 20-07-2013, 03:09 PM
Viimane postitus: väikemees
  Sõidetud CLA 200 indrek 1 2,465 01-05-2013, 12:51 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne