19-12-2015, 09:37 PM
(19-12-2015, 09:02 PM)Kombimiis Kirjutas: Põhimõtteliselt sama etapp ninaga endal läbitud. Koht kus lansekas saab kerega üheks on kaetud ohtralt ja mitme hermeetikureaga- pealt paistab ilus aga kustkohast vähegi järgi annab, leiad suure tõonäosusega roostet. Lihtsalt ühest otsast poeb sisse aga välja ei aura. Sama lugu on ka tehase kivikaitsega, monoliitne aga vigastatud kohast läheb uss rahulikult edasi.
Lahendasin asja nii et karmilt freesisin/sügasin traatkettaga maha, keretina, happekrunt, mingi aiapostivärvilaadne värk ja hiljem ohtralt kerevaha/karbiõli.
Karbi esimene õõnes ots kogub sodi ja muda pikapeale, isegi kui lai liist tiival on kaare osas terve. Mul oli see triiki muda täis ja nii uskumatu kui see ka ei tundu, väike taimenääps sees (kuskil on isegi pilt). Roostet samas väga ei leidnud.
Ise mõtlesin samamoodi teha, et lihvida kogu see jama sealt maha. Alumine auk korralikult kinni keevitada, veel kuskilt augu leiab siis too ka ilusti ära teha ja seejärel siis krunt ja tekkis mõte, et võiks proovida Dinitrol ML laadse toote ära, et lihtsalt siis kogu see sisemine tiib tollega üle tuisata.
Praegu olen lihtsalt põhja peale proovinud seda Motipi bituumenmastiksit, 2kg purk - pintsliga peab peale kandma, selline paks must plöga on. Ära kuivades jääb selline kummjas moodustis pleki peale. Tundub, et maha ei kooru, tagumised koopad ka tollega üle tehtud ja ka esimesed amordikannud seest. Esimesed poolraamid sai ka mingit õlilaadset asja täis valatud, nüüd on ilusti see õli sinna poolraami sisemisele seinale kinni jäänud, vaevalt et roosteuss külge hakkab, kui hakkab siis tuleb jällegi ära keevitada.
Õnneks on tagasillakinnitused veel ilusad ja loodan, et niipea noid teha ei ole vaja.
Tekkis ka küsimus, et oskad äkki mingit spetsiaalset hermeetikut selle jaoks soovitada? Ja kas seda hermeetikut võib näiteks selle sama bituumenmastiksiga või dinitroliga üle tõmmata? Ja kas ilmtingimata peab olema happekrunt või võib ka tavalist krunti kasutada? Pole eriliselt neid keretöid varem teinud, seepärast küsin.