19-12-2015, 03:48 PM
Talvevalukad said alla krutitud, kõik 6 uut eelsüüteküünalt BOSCH 0250201041 ja lisaks said ka kõik 6 pihustit ära vahetatud. Läksid 3.0 108kw turbodiisli pihustid, mootor käib poole paremini ja ühtlasemalt. Külmkäivituse koha pealt nii palju, et alguses ikkagi käivitub 4 silindriga, umbes 30 sekundi pärast tulevad teised 2tk juurde. Arvatavasti on kahel silindril surve madal või on mingi teine kala, ei ole kindel.
Keevitusse pole auto siiamaani jõudnud, kuna pole kuidagi võimalik autot transportida. Load peaks lähinädalatel kätte saama ning siis saan sõbra juurde autot keevitama minna.
Kui keevituse tehtud peaks saama siis pole vast niipea vaja keevitusse teda viia. Põhiline koht mis häirib on esistange kinnitused, pesuripaagi alune ja siis juhipoolne kere liitekoht poritiiva taga - jama sinna ligi pääseda muidugi, tuleb ju kõik laiali kakkuda. Pole kindel, kas teine pool on ka auguga või ilma. Põhi on õnneks sellel autol ilus ja sai suvel põhja natuke mastiksiga mökerdatud, eriti veel need tagumised istujate nurgad, mis 124 kerel tüüpiliselt ära mädanevad.
Muidugi selle augu pärast seal all jookseb vesi juhi mati alla. Seega ka õpetussõna, kui kõik äravoolud on puhtad ja kuidagi ikkagi tuleb vett salongi, siis tasub just poritiiva taha vaadata.
Valmis tuleb olla alati kõige hullemaks
Tegu on siis sellise asjaga (pilt võetud netist)
Sellest ka küsimus, et kas see on neil tavaline asi, et sealt roostetab nii?
Mõlemad sõidavad veel
Keevitusse pole auto siiamaani jõudnud, kuna pole kuidagi võimalik autot transportida. Load peaks lähinädalatel kätte saama ning siis saan sõbra juurde autot keevitama minna.
Kui keevituse tehtud peaks saama siis pole vast niipea vaja keevitusse teda viia. Põhiline koht mis häirib on esistange kinnitused, pesuripaagi alune ja siis juhipoolne kere liitekoht poritiiva taga - jama sinna ligi pääseda muidugi, tuleb ju kõik laiali kakkuda. Pole kindel, kas teine pool on ka auguga või ilma. Põhi on õnneks sellel autol ilus ja sai suvel põhja natuke mastiksiga mökerdatud, eriti veel need tagumised istujate nurgad, mis 124 kerel tüüpiliselt ära mädanevad.
Muidugi selle augu pärast seal all jookseb vesi juhi mati alla. Seega ka õpetussõna, kui kõik äravoolud on puhtad ja kuidagi ikkagi tuleb vett salongi, siis tasub just poritiiva taha vaadata.
Valmis tuleb olla alati kõige hullemaks
Tegu on siis sellise asjaga (pilt võetud netist)
Sellest ka küsimus, et kas see on neil tavaline asi, et sealt roostetab nii?
Mõlemad sõidavad veel