18-12-2015, 10:49 PM
Nii, kirjutan mõne asja igavusest juurde...
Juhipoolne tiib sai lõpuni külge, veel on juhipoolne tagumine nurga tükk vaja panna lõpuni kinni, kuid seda ei saa enne kui tagumine ots lõpuni koos ja uks jälle ees. Selleks vaja veel kundepoolne tagumine tiib aga külge saada. Seal see eest aga tegemist jagub.
Vahepeal sai auto aga natuke tööjõudu juurde, tänud siinkohal abilisele....
Summuti
Asi siis selline, et kuni pütini tuleb otse 3" toru turbost ja peale pütti 2x60mm. Seda siis kõik roostevabast, ka summuti pütt, mis on ise valmistatud, kuna sellise trikiga ja mõõduga pütti ei leinudud ise kuskilt. Eks kui kunagi auto tööle saab, siis saab näha kas asjas üldse pointi oli ja kas asi töötab nii nagu mõte oli Hetkel kõik püti sisemised detailid vasega kokku keevitatud. Väljast lihtsalt poolautomaadiga kokku punktitud ja kui kõik valmis, siis viib TIG keevitusse. Aga hetkel, et asi lõpuni viia on vaja oodata millal V-Band klambrid ja sukk kohale jõuavad.
Suurest igavusest sai ka mootori ja õhufiltri kate ning sisselaske kolle värvitud Mercedes-Benz 183 tooniga. Peale seda lakitud matt lakiga (pildil veel toores ja pole piisavalt matistunud)
Plastikud
Kollektor
Tänan siin veelkord abilisi kes suuremal või väiksemal määral aitavad
Aga kõigile kes seda teemat jägivad...nimelt on võimalus teil see teine w460 millest siis juttu on olnud endale soetada. Omanik täna teavitas, et G pole ikka see ja ta on leidnud uue armukese ameeriklase näol. Hinda ma öelda ei oska, aga kellel huvi, see võib kontakti küsida.
W460 Müügiks!
Juhipoolne tiib sai lõpuni külge, veel on juhipoolne tagumine nurga tükk vaja panna lõpuni kinni, kuid seda ei saa enne kui tagumine ots lõpuni koos ja uks jälle ees. Selleks vaja veel kundepoolne tagumine tiib aga külge saada. Seal see eest aga tegemist jagub.
Vahepeal sai auto aga natuke tööjõudu juurde, tänud siinkohal abilisele....
Summuti
Asi siis selline, et kuni pütini tuleb otse 3" toru turbost ja peale pütti 2x60mm. Seda siis kõik roostevabast, ka summuti pütt, mis on ise valmistatud, kuna sellise trikiga ja mõõduga pütti ei leinudud ise kuskilt. Eks kui kunagi auto tööle saab, siis saab näha kas asjas üldse pointi oli ja kas asi töötab nii nagu mõte oli Hetkel kõik püti sisemised detailid vasega kokku keevitatud. Väljast lihtsalt poolautomaadiga kokku punktitud ja kui kõik valmis, siis viib TIG keevitusse. Aga hetkel, et asi lõpuni viia on vaja oodata millal V-Band klambrid ja sukk kohale jõuavad.
Suurest igavusest sai ka mootori ja õhufiltri kate ning sisselaske kolle värvitud Mercedes-Benz 183 tooniga. Peale seda lakitud matt lakiga (pildil veel toores ja pole piisavalt matistunud)
Plastikud
Kollektor
Tänan siin veelkord abilisi kes suuremal või väiksemal määral aitavad
Aga kõigile kes seda teemat jägivad...nimelt on võimalus teil see teine w460 millest siis juttu on olnud endale soetada. Omanik täna teavitas, et G pole ikka see ja ta on leidnud uue armukese ameeriklase näol. Hinda ma öelda ei oska, aga kellel huvi, see võib kontakti küsida.
W460 Müügiks!