30-11-2015, 11:26 PM
struktuuri katsetus selles mõttes, et ega seda raptoriga päris nii pole, et lased peale ja valmis. Mõeldud on see ju kivikaitse püstoliga peale kanda. Me aga tahaks peale kanda seda korraliku püstoliga, lihtsalt tuleb katsetada erinevate düüside ja erineva lahusti kogusega. Õnneks läbi juhuse on meie töökotta sattunud ka üks Toyota BJ40, mis läheb samuti raptori alla ja seal saab katsetada küll ja küll.
Aga seda oskan küll öelda: Raptori kulu on meeletu!! Tavalise pinnakaga oleksin saanud kaks Bj*i tehtud saanud, kui seal sain vaid sisepinnad tehtud. Muidugi seal tegu toonitud raptoriga.
Enda omal sai vahepeal aga sisemisi detaile edasi tehtud, neid oli aga palju keerukam teha kui lage:
Külje paneelid
B-Piilarid--uus vs vana
Homme ähvardati, et pannakse ka tagumine tiib koos uksega kohale...tagaots hetkel sellinne:
Tagument
Lisaks on W460*l kõik uksed ja tagumine luuk värvitud:
w460 tagaluuk
Uksed
Aga seda oskan küll öelda: Raptori kulu on meeletu!! Tavalise pinnakaga oleksin saanud kaks Bj*i tehtud saanud, kui seal sain vaid sisepinnad tehtud. Muidugi seal tegu toonitud raptoriga.
Enda omal sai vahepeal aga sisemisi detaile edasi tehtud, neid oli aga palju keerukam teha kui lage:
Külje paneelid
B-Piilarid--uus vs vana
Homme ähvardati, et pannakse ka tagumine tiib koos uksega kohale...tagaots hetkel sellinne:
Tagument
Lisaks on W460*l kõik uksed ja tagumine luuk värvitud:
w460 tagaluuk
Uksed