24-11-2015, 10:10 PM
Vahepealsetest tegemistest / juhtumistest
06/2015 Jaanipäeva paiku sain ehmatuse airmaticult. Hakkas teine kodumaa reisil nii palju susisema ja visisema, et kohapeal seistes vajus hetkega tagumik vastu maad. Koju sõitsin tühja autoga igaks juhuks. Viga oli siis katkises voolikus, vahele läks remondimeeste juures jupp hinnaga u 3,5€ + töö. Selle vea ma parema enesetunde jaoks lahterdan "auto mittesihipärane kasutamine eelmise omaniku poolt". Selle poole peal, kus voolik oli viga saanud, on ka osa põhjaplastikust korralikult kannatada saanud.
07/2015 Eelmisel talveperioodil läks tagumine kõrvalistuja tuli seest uduseks, lootsin, et suvel kuivab välja ja asi laheneb. Pigem hoopis süvenes probleem. Võtsin suvel tule eest ära ja selgus, et vett oli seal ikka päris palju sees. Viga oli selles, et kaabel oli keerdus tihendi ja kere vahel ja nii lollisti, et just suunaga üles poole. Proovisin tulest vett välja raputada ja soojendada, kuid see oleks võtnud liiga kaua aega. Võtsin kätte tinutuskolvi ja sulatasin peene otsaga väikse ava tule kõige kitsamasse otsa plastikusse. Vesi voolas välja, puhuriga niivõrd kuivõrd kuivaks, augu sulatasin kinni ja tuli oma kohale tagasi. Siiani tundub, et probleem lahendatud.
11/2015 Teine hooldus Eestis. See siis jälle aja järgi, läbisõitu tuli ca 15k km aasta kohta ehk ca 10k km saaks odo järgi rohkem sõita. Nüüd sai kurdetud muret parkimisanduri ja ka vahepeal lõppenud radarsensori kohta. Parkimisanduri lõppemist ma anduri enda süüks ei pea, kuna andur oli füüsiliselt praktiliselt pooleks. Ju siis tagumise nurga pamperi kõks oli kunagi olnud piisavalt tugev. Radarsensori lõppemisele mingit sellist seletust ma ei leia.
Mõnikord harva lülitab sõites mõne juhiabi välja ja kuvab kirja "asi currently unavailable ja see owner's manual", kuigi vaevalt manualis midagi asjalikku kirjas on. Mingi aja pärast on asi jälle available ja kui see juhtub sama sõidu ajal, siis tuleb ka vastav teade "see asi available again".
06/2015 Jaanipäeva paiku sain ehmatuse airmaticult. Hakkas teine kodumaa reisil nii palju susisema ja visisema, et kohapeal seistes vajus hetkega tagumik vastu maad. Koju sõitsin tühja autoga igaks juhuks. Viga oli siis katkises voolikus, vahele läks remondimeeste juures jupp hinnaga u 3,5€ + töö. Selle vea ma parema enesetunde jaoks lahterdan "auto mittesihipärane kasutamine eelmise omaniku poolt". Selle poole peal, kus voolik oli viga saanud, on ka osa põhjaplastikust korralikult kannatada saanud.
07/2015 Eelmisel talveperioodil läks tagumine kõrvalistuja tuli seest uduseks, lootsin, et suvel kuivab välja ja asi laheneb. Pigem hoopis süvenes probleem. Võtsin suvel tule eest ära ja selgus, et vett oli seal ikka päris palju sees. Viga oli selles, et kaabel oli keerdus tihendi ja kere vahel ja nii lollisti, et just suunaga üles poole. Proovisin tulest vett välja raputada ja soojendada, kuid see oleks võtnud liiga kaua aega. Võtsin kätte tinutuskolvi ja sulatasin peene otsaga väikse ava tule kõige kitsamasse otsa plastikusse. Vesi voolas välja, puhuriga niivõrd kuivõrd kuivaks, augu sulatasin kinni ja tuli oma kohale tagasi. Siiani tundub, et probleem lahendatud.
11/2015 Teine hooldus Eestis. See siis jälle aja järgi, läbisõitu tuli ca 15k km aasta kohta ehk ca 10k km saaks odo järgi rohkem sõita. Nüüd sai kurdetud muret parkimisanduri ja ka vahepeal lõppenud radarsensori kohta. Parkimisanduri lõppemist ma anduri enda süüks ei pea, kuna andur oli füüsiliselt praktiliselt pooleks. Ju siis tagumise nurga pamperi kõks oli kunagi olnud piisavalt tugev. Radarsensori lõppemisele mingit sellist seletust ma ei leia.
Mõnikord harva lülitab sõites mõne juhiabi välja ja kuvab kirja "asi currently unavailable ja see owner's manual", kuigi vaevalt manualis midagi asjalikku kirjas on. Mingi aja pärast on asi jälle available ja kui see juhtub sama sõidu ajal, siis tuleb ka vastav teade "see asi available again".