11-11-2015, 11:55 PM
Nii...Natuke saab jälle päevikusse kirjutada:
Paar päeva tagasi sai sinise w460 esimene uks proovi värvi alla...
Valmis uks
Siit edasi hakkame siis riburada pidi detaile tegema, nii nagu nad plekimeeste käest tulema hakkavad...
w460 on jõudnud hetkel siis sellisesse seisu: Esimene osa on üldiselt valmis, vaja vaid nina korra kokku laduda ja ära rihtida, veel tagaosa lõpetada ja siis saaksime meie juba üle võtta.
W460 eest
W463 tagant
Täna lõpetati minu masinal aga karpide sisekülgede keevitus. Nüüd vaja veel karbi otsad teha, põhjas paar hõredat kohta ära teha ja siis saab samuti tagaosa kallale liikuda. Muidugi minu masinal on veel enamus uksed plekkseppadel üle käimata, aga eks tasa ja targu tehakse ka neid seal. Õnneks karpide välisküljed ja ukseavad on keevitatud. Vaja sealt vaid keevitust kohati maha lihvida, siis nendega samuti ok.
W463 vasak külg
W463 parem külg
Täna tegin esimesed katsed ka värvkatte struktuuri koha pealt kerel. Hetkel kaldun arvama, et seekord lähen madalama struktuuri teed ja jätan auto natuke siledama kui ta varem oli.
Sealjuures on mul valmis esimesed tiivad, üks uks ja kapott. Vajalikud kohad said välja lõigatud, uued tükid sisse lõigatud. Selle peale läks rooste peataja, sinna omakorda tööstuslik Epo. Selle peale alles pahteldasime ning katsime uuest Epoga ja alles siis läks peale raptor. Muidugi said kõik liite, vuugi ja keevitus kohad üle tõmmatud ka kerehermeetikuga lisaks.
W463 tiib seest
W463 tiiva värvkatte struktuur vol 1
Kapoti siseservad ehk struktuuri katsetus vol 2
Lisaks kõigele muule sai ka w124`le külge värvitud stange ja uks. Nüüd vähemalt kõige hullemad vigastused eemaltatud ja kaugelt näeb juba natuke kenam välja
Täna küll õnnistas mind w124 süüteluku purunemisega. Oma tund aega jamasin, et roolilukk maha saada ja auto käima ajada, et töölt koju jõuda. Homme peab kuskilt uue luku otsima koos võtmega. Kui ukseluku süsteemi ei saa, siis peab vägisi ka puldist keskluku juhtimise juurde kohe lisama. Hetkel oli mõnusalt "old school" võtmega lukust lahti ja kinni panek.
Sorry, et auto piltidel must, kuid mitte ei jagu päevas tunde, et veel autot pesema jõuaks...
W124 uus juhi uks
W124 uus stange
Paar päeva tagasi sai sinise w460 esimene uks proovi värvi alla...
Valmis uks
Siit edasi hakkame siis riburada pidi detaile tegema, nii nagu nad plekimeeste käest tulema hakkavad...
w460 on jõudnud hetkel siis sellisesse seisu: Esimene osa on üldiselt valmis, vaja vaid nina korra kokku laduda ja ära rihtida, veel tagaosa lõpetada ja siis saaksime meie juba üle võtta.
W460 eest
W463 tagant
Täna lõpetati minu masinal aga karpide sisekülgede keevitus. Nüüd vaja veel karbi otsad teha, põhjas paar hõredat kohta ära teha ja siis saab samuti tagaosa kallale liikuda. Muidugi minu masinal on veel enamus uksed plekkseppadel üle käimata, aga eks tasa ja targu tehakse ka neid seal. Õnneks karpide välisküljed ja ukseavad on keevitatud. Vaja sealt vaid keevitust kohati maha lihvida, siis nendega samuti ok.
W463 vasak külg
W463 parem külg
Täna tegin esimesed katsed ka värvkatte struktuuri koha pealt kerel. Hetkel kaldun arvama, et seekord lähen madalama struktuuri teed ja jätan auto natuke siledama kui ta varem oli.
Sealjuures on mul valmis esimesed tiivad, üks uks ja kapott. Vajalikud kohad said välja lõigatud, uued tükid sisse lõigatud. Selle peale läks rooste peataja, sinna omakorda tööstuslik Epo. Selle peale alles pahteldasime ning katsime uuest Epoga ja alles siis läks peale raptor. Muidugi said kõik liite, vuugi ja keevitus kohad üle tõmmatud ka kerehermeetikuga lisaks.
W463 tiib seest
W463 tiiva värvkatte struktuur vol 1
Kapoti siseservad ehk struktuuri katsetus vol 2
Lisaks kõigele muule sai ka w124`le külge värvitud stange ja uks. Nüüd vähemalt kõige hullemad vigastused eemaltatud ja kaugelt näeb juba natuke kenam välja

Täna küll õnnistas mind w124 süüteluku purunemisega. Oma tund aega jamasin, et roolilukk maha saada ja auto käima ajada, et töölt koju jõuda. Homme peab kuskilt uue luku otsima koos võtmega. Kui ukseluku süsteemi ei saa, siis peab vägisi ka puldist keskluku juhtimise juurde kohe lisama. Hetkel oli mõnusalt "old school" võtmega lukust lahti ja kinni panek.
Sorry, et auto piltidel must, kuid mitte ei jagu päevas tunde, et veel autot pesema jõuaks...
W124 uus juhi uks
W124 uus stange