10-11-2015, 01:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2015, 07:48 PM ja muutjaks oli sakurock.)
(10-11-2015, 10:54 AM)v6sa Kirjutas:(10-11-2015, 07:18 AM)sakurock Kirjutas: ...
Common raili otsas olevat rõhuandurit mõõtsin näitab tühikäigul ilusti 1,7...1,8V ja üle 2000rpm on juba üle 2V-selle järgi tundub korras olevat - manual annab ka sellised väärtused.
...
mõõtsin pihustite tagasivoolu-kuna kõik neli on omavahel koos ja halb ükshaaval mõõta siis mõõtsin kõike koos-1 minuti jooksul tuli tühikäigul 28...30ml kütet. Kas on see norm või ei ole?
Aga kas Sa rõhku ka mõõtsid? Peetis andureid ennegi nähtud...
30 ml teeb keskmiselt 6,5 ml per pihusti, mis oleks veel OK. Aga võib olla ka 3x2 ja 1x24 ml, mis ei ole enam OK...
Seda paari pehmet vajutust käsipumbaga ei tohiks olla. Kui kindel julged olla, et seesamane käsipump ise ei leki?
Rõhku mõõtsin ainult obd2 ja mingi suvalise android appiga mis rõhku näitas.
tühikäigul hommikul käivitades oli pilt seline, samuti ka hiljem käivitades- vahet polnud. tühikäigul=90kPA
pööretel kuskil 2000 kandis on selline:
Midagi on nagu ühikutega valesti? rõhk peaks olema sellises väärtuses ju bar? ikkagi
Silmaga lekkimist pumba juurest ei näe, samuti ma panin tagasivooluklapi peale käsipumpa ja enne filtrit, see ei muutnud ka midagi.
samas kui lekiks sealt ja küte vajub alla siis peaks ju ka töötamise ajal sealt õhku ka sisse imema see oleks siis ju ka töötamisel ja suurematel pööretel tunda kuidagi?
Täna võtsin selle klapi sealt vahelt ära ja panin hoopis peale filtrit ehk enne pumpa. Peale 3h seismist käivitus igatahes normaalselt-eks hommikul paistab kas aitas see või ei. Siis saab edasi otsida.
NB!!! ei andnud tulemusi sama seis...
(10-11-2015, 10:09 AM)Laur Kirjutas: Kui on kahe regulaatoriga süsteem, siis üks piirab kütuse etteannet, teine rõhku.Kus ma seda näen kas on 2 või üks regulaatorit?
Sööteregulaator mis piirab on kõrgsurvepumba küljes, rõhuregulaator enamasti lati otsas, mõnel autol ka kõrgsurvepumba küljes.
Sööteregulaatori pistik küljest, on maksimum etteanne, proovi.
enamasti on siiski viga rõhuregulaatoris.
pumba peal on üks elektriline klapp- see sai uue vastu vahetatud- sellest ei muutunud midagi.
Fuel Pump Suction Control Valve
pump ise selline:
lati küljes olevalt rõhuregulaatorilt võtsin vooliku küljest ära, sealt ei tulnud käivitamisel, tühikäigul ega ka 2000rpm juures tilkagi? sealt nagu rõhk ära ei kao...
ahjaa kui võtta rõhuanduril pistik küljest raili küljes, siis tekib ka kohe viga, mis on diagnostikaga näha ja masin hakkab tühikäigul puterdama. seega võiks ka see andur olla ok.
pumba küljest pole klapil pistikut küljest veel võtnud. kui sai uus klapp pandud sai ka tehtud ajule reset ja õpetamine... ei mõjunud midagi.