28-10-2015, 12:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2015, 12:03 AM ja muutjaks oli 92S500.)
(27-10-2015, 11:12 AM)TonyT Kirjutas:(26-10-2015, 11:19 PM)92S500 Kirjutas: Huvitav teema. Kahju et varem silma ei hakanud. Mis plaanid sul mootoriga muidu on? Jääb stock või hakkad ehitama? Egr-i proged välja?Ikka natuke vaja ehitada. EGR ja pöördsiibrid juba minema visatud. Radika ja mootori vahel 2 cm vaba ruumi. Rohkem lihtsalt ei jää ruumi. Radikas ja intercooler juba nii ette toodud kui vähegi võimalik. Isegi stangelise 5 mm ettepoole toodud, et vähegi kõik alla ära mahuks.
Jäta radika ja mootori vahele rohkem ruumi kui võimalik, tulevikus tuunida lihtsam. Saad suuremaid kõrgrõhu pumpasid kasutada.
Korraliku tarkvara värskendusega saab juba arvestatava jõulisa. Endal sama mootor w220 peal ja jõudumööda olen teda nokkinud. 200+kw ja 700NM on absoluutselt teine tunne kui originaal jõud. Kusjuures midagi ulmelist selleks tegema ei peagi. Endal hetkel 400CDI kõrgrõhu pump,, 4bar map, hübriid turbo, om648 latt+regulaator+andur ja vaba väljalase. Õhulugeja, siibrid+mootor, EGR ja suretusklapp välja progetud. Hetkel max 1800bar liinirõhk. Originaal pihustiga eriti üle 200kw samas ei saa. Mul muidugi orig. cooler veel, mis on saast kuubis (suvel pikalt lastes on IAT 90 kraadi ja boosti hakatakse piirama).
Lühidalt soovitan soojalt aretama hakata ka mootori kallal, hoopis teine tera kui originaal. Jõudu!
