25-10-2015, 06:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2015, 06:35 PM ja muutjaks oli torvalds.)
Põhimõtteliselt on ilma kahe autota kohati suhteliselt võimatu toime tulla. Pühendasin kõik oma vabad momendid punase auto koostamisele. Mis kokkuvõtteks just väga meeldivaks meelelahutuseks ei osutunud. Siiski mitte tegevuse enda, vaid piiratud ajaliste ressursside tõttu. Praegusel aastaajal läheb juba suhteliselt vara pimedaks, ja ega ilmad pole ka kõige paremad olnud. Pingutusi kroonis edu, sain auto täna presendi pealt maha ja prooviringi ka tehtud.
Tegemist on veel piisavalt. Peale mõne pisiasja paremat korraldamist loodan teda siiski aktiivselt liikluses kasutada. Tehnilise poole pealt õnnestus tuvastada, milline vidin kütuse lekkima laseb. Sai sinna kiire rats tehtud, varuosad probleemi korrektseks likvideerimiseks saavad lähipäevil tellitud.
Talveveljed said ka sobivasti alla, kokkupaneku juures oli põhjust rattaid eemaldada ja mis neid suvekaid sinna enam tagasi panna. Märkasin, et praegune jooks on juba kuus aastat oma tööd teinud ja neil rehvidel on aeg minna pensionile. Järgmise nädala lõpuks peaksid saabuma Hankooki talverehvid, mis TM testis kolmanda koha said ja meeldivalt vähe maksavad teistega võrreldes. Nende kätesaamise järel viin auto targemate meeste kätte, kes asetavad rehvid velgedele. Nende hooleks jääb ka toitesüsteemi värskendamine. Webastole tuleb meistrimeestel uus heitgaaside väljalaske toru paigaldada, eelnev läks krõbinal puruks stanget eemaldades. Enda teha jätan esindusest uute tüüblite tellimise plastmassist küljekarbi katete tarvis. Loomulikult ka nende paigaldamise.
Uste alused liistud võtsin ajutiselt vanadelt ustelt, kuna uuemate uste liistud olid sama väärtusetud kui uksedki. Kavatsen needki esindusest uued tellida, tükkis tüüblitega. Praegune installatsioon ei sobi sinna kuigivõrd. Hädapärast väheke kannatab niimodi liigelda, aga just hädapärast. Kinnitamiseks kasutasin parema puudusel kahepoolset teipi, aga liistude kõverused jms asjaolud lubavad arvata, et saan seda asja veel kibedalt kahetseda ja pole välistatud ka vandesõnade kasutamine. Pluss veel kõik need muud asjad mis ma veel tahaksin selle auto juures tehtud saada. Näiteks vasem nurk istub halvasti kokku ja väärib nina laiali harutamist, ju miskit venitada - õgvendada tuleb. Ajapuuduse tõttu jääb see tegevus kevadeks. Nagu ka muude osade värvimine.
Kui keegi kavatseb oma tsee klassi kompaktmersu puhul mingil põhjusel käia sama teed, ehk osta näotõste järgsele mudelile näotõste eelse mudeli doonoriks, siis siinkohal oskan tagantjärele tark olla ja nentida, et see samm pole just kõige õigem ja tee on piisavalt okkaline. Targem oleks hankida vastava perioodi auto, nii säästab aega ja närve konstrueerimise arvelt. Nii mõnedki osad, mis pealtnäaha on sarnased, on reaalsuses asjasse süüvides erinevad. Pikema tiraadi erinevustest ja sarnasustest kirjutan hiljem. Vabandan halva pildi kvaliteedi pärast, paremad teeme tulevikus.
Tegemist on veel piisavalt. Peale mõne pisiasja paremat korraldamist loodan teda siiski aktiivselt liikluses kasutada. Tehnilise poole pealt õnnestus tuvastada, milline vidin kütuse lekkima laseb. Sai sinna kiire rats tehtud, varuosad probleemi korrektseks likvideerimiseks saavad lähipäevil tellitud.
Talveveljed said ka sobivasti alla, kokkupaneku juures oli põhjust rattaid eemaldada ja mis neid suvekaid sinna enam tagasi panna. Märkasin, et praegune jooks on juba kuus aastat oma tööd teinud ja neil rehvidel on aeg minna pensionile. Järgmise nädala lõpuks peaksid saabuma Hankooki talverehvid, mis TM testis kolmanda koha said ja meeldivalt vähe maksavad teistega võrreldes. Nende kätesaamise järel viin auto targemate meeste kätte, kes asetavad rehvid velgedele. Nende hooleks jääb ka toitesüsteemi värskendamine. Webastole tuleb meistrimeestel uus heitgaaside väljalaske toru paigaldada, eelnev läks krõbinal puruks stanget eemaldades. Enda teha jätan esindusest uute tüüblite tellimise plastmassist küljekarbi katete tarvis. Loomulikult ka nende paigaldamise.
Uste alused liistud võtsin ajutiselt vanadelt ustelt, kuna uuemate uste liistud olid sama väärtusetud kui uksedki. Kavatsen needki esindusest uued tellida, tükkis tüüblitega. Praegune installatsioon ei sobi sinna kuigivõrd. Hädapärast väheke kannatab niimodi liigelda, aga just hädapärast. Kinnitamiseks kasutasin parema puudusel kahepoolset teipi, aga liistude kõverused jms asjaolud lubavad arvata, et saan seda asja veel kibedalt kahetseda ja pole välistatud ka vandesõnade kasutamine. Pluss veel kõik need muud asjad mis ma veel tahaksin selle auto juures tehtud saada. Näiteks vasem nurk istub halvasti kokku ja väärib nina laiali harutamist, ju miskit venitada - õgvendada tuleb. Ajapuuduse tõttu jääb see tegevus kevadeks. Nagu ka muude osade värvimine.
Kui keegi kavatseb oma tsee klassi kompaktmersu puhul mingil põhjusel käia sama teed, ehk osta näotõste järgsele mudelile näotõste eelse mudeli doonoriks, siis siinkohal oskan tagantjärele tark olla ja nentida, et see samm pole just kõige õigem ja tee on piisavalt okkaline. Targem oleks hankida vastava perioodi auto, nii säästab aega ja närve konstrueerimise arvelt. Nii mõnedki osad, mis pealtnäaha on sarnased, on reaalsuses asjasse süüvides erinevad. Pikema tiraadi erinevustest ja sarnasustest kirjutan hiljem. Vabandan halva pildi kvaliteedi pärast, paremad teeme tulevikus.