17-10-2015, 03:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2016, 12:28 AM ja muutjaks oli OttTamb.)
Olen juba oma oma MB-ga juba pikemat aega ringi sõitnud ja mõelnud, et võiks ka selle auto kohta teema teha. MB sai valitud selle järgi, et võiks selle margi ära proovida ja võiks ka tagaveolise auto ära proovida. Auto sai siis ostetud tuttava käest, esmamulje oli üsna hea, aga siis hakkas hunnikutega probleeme ilmsiks tulema ja näha oli et auto eest pole eriti hoolt kantud. Auto läbi sõit oli Ostmise ajal ~290000km. Sõidu omaduste poolest on auto päris mugav ja hea juhitavusega. Kütusekulu ja mootori jõud on suht hästi tasakaalus. Autol on siis Elegance lisavarustus.
Autost mõningad pildid ostu ajast:
Probleemid olid järgnevad:
1) Kaks eelsüüte küünla otsa oli ploki kaanes kinni - See mure sai lõpuks lahemdatud
2) Kõrgsurve pump oli läbi - lasin ära taastada
3) Mootor lekkis õli - õli lekked said eemaldatud
4) Suuna tulekang ei töötanud korrektselt - Taastasin nõnda äera et hetkel töötab, ilmselt mingi aeg peab ära vahetama.
5) Rooli sammas oli lahti murtud - tegin korda!
6) Aku läbi - Aku vahetatud, kadusid igasugused naljakad mured.
7) Konditsioneeri radikas lekkis ja kliima reguleerimis hoovastik oli katki. - Probleemid likvideeritud
8) Sisselaske kollektori pöörd siibrid olid murdumise äärel ja lekkisid - eemaldasin klapid ja tegin augud pimedaks. Peale seda kadus auto turbo tagant ära kadumine ära ja auto minek muutus jõulisemaks, kuna sai eemaldatud kogu mustus.
9) Tagumine luuk roostetas - tegin enamvähem korda.
10) Lõhkusin kohe alguses esiklaasi ära - vahetatud.
Vahepeal õnnestus auto ka praami peal ära lõhkuda, tänu millele läks vahetusse: käigukasti põhja kate, sumbuti klamber ja mootori padjad:
Autoga käind korralistes hooldustes Lesvenis ja ülejäänd asjadega olen omalkäel hakkama saand.
Lisan siia ka pildid mis mul on alles mingist ajast.
Suveks läksid alla sellised asjad:
Tagaluugi korda tegemine:
Roolisamba fikseerimine:
Kliima radika vahetus/kontroll:
Halogeenide asendamine LED-idega:
Sisselaske kollektori puhastamine:
Hetkel autost endast häid pilte pole, aga nüüdsest alate hakkan teemat aktuaalselt uuendama.
Hetkel on käsil velgede taastamine, veljed mis talveks alla lähevad olid sellised:
Tänaseks on need veljed toimetatud puhastusse ja värvimisse. Üks velg oli ka kõver, selle lasin ära sirgendada. Kui veljed käes panen pildi tulemusest. Talveks lähevad alla Michelin x-ice north 3.
Tuleviku plaanid on järngevad:
1) Tagasilla remont: Uued amordid, vedrud ja silikoon puksid.
2) Ees vajab sisemine rooliots vahetust.
3) Toon klaasid
4) Autole ilu ravi, üsna kahavatu teine praegu ja tähelepanu olnud tehnilise poole korda saamise peal.
5) Tahaks E-klassi kellasid panna, oskab keegi aidata?
Samuti oleks vaja abi järnevate asjadega:
1) Tahan oma originaal makki sälitida, aga tahaks lisada USB Interface-i, olen leidnud ka sobiva toote: http://www.navlinkz.de/en/Interfaces/Int...-oxid.html
Ehk on siin kellelgi kogemust antud tootega või oskab sarnaseid asju pakkuda. Et kust võiks leida sellist asja mõistliku raha eest?
2) Kas kellelgi on üle sellist asja: https://www.commandonline.co.uk/ViseeO_MBU3000.html
Autost mõningad pildid ostu ajast:
Probleemid olid järgnevad:
1) Kaks eelsüüte küünla otsa oli ploki kaanes kinni - See mure sai lõpuks lahemdatud
2) Kõrgsurve pump oli läbi - lasin ära taastada
3) Mootor lekkis õli - õli lekked said eemaldatud
4) Suuna tulekang ei töötanud korrektselt - Taastasin nõnda äera et hetkel töötab, ilmselt mingi aeg peab ära vahetama.
5) Rooli sammas oli lahti murtud - tegin korda!
6) Aku läbi - Aku vahetatud, kadusid igasugused naljakad mured.
7) Konditsioneeri radikas lekkis ja kliima reguleerimis hoovastik oli katki. - Probleemid likvideeritud
8) Sisselaske kollektori pöörd siibrid olid murdumise äärel ja lekkisid - eemaldasin klapid ja tegin augud pimedaks. Peale seda kadus auto turbo tagant ära kadumine ära ja auto minek muutus jõulisemaks, kuna sai eemaldatud kogu mustus.
9) Tagumine luuk roostetas - tegin enamvähem korda.
10) Lõhkusin kohe alguses esiklaasi ära - vahetatud.
Vahepeal õnnestus auto ka praami peal ära lõhkuda, tänu millele läks vahetusse: käigukasti põhja kate, sumbuti klamber ja mootori padjad:
Autoga käind korralistes hooldustes Lesvenis ja ülejäänd asjadega olen omalkäel hakkama saand.
Lisan siia ka pildid mis mul on alles mingist ajast.
Suveks läksid alla sellised asjad:
Tagaluugi korda tegemine:
Roolisamba fikseerimine:
Kliima radika vahetus/kontroll:
Halogeenide asendamine LED-idega:
Sisselaske kollektori puhastamine:
Hetkel autost endast häid pilte pole, aga nüüdsest alate hakkan teemat aktuaalselt uuendama.
Hetkel on käsil velgede taastamine, veljed mis talveks alla lähevad olid sellised:
Tänaseks on need veljed toimetatud puhastusse ja värvimisse. Üks velg oli ka kõver, selle lasin ära sirgendada. Kui veljed käes panen pildi tulemusest. Talveks lähevad alla Michelin x-ice north 3.
Tuleviku plaanid on järngevad:
1) Tagasilla remont: Uued amordid, vedrud ja silikoon puksid.
2) Ees vajab sisemine rooliots vahetust.
3) Toon klaasid
4) Autole ilu ravi, üsna kahavatu teine praegu ja tähelepanu olnud tehnilise poole korda saamise peal.
5) Tahaks E-klassi kellasid panna, oskab keegi aidata?
Samuti oleks vaja abi järnevate asjadega:
1) Tahan oma originaal makki sälitida, aga tahaks lisada USB Interface-i, olen leidnud ka sobiva toote: http://www.navlinkz.de/en/Interfaces/Int...-oxid.html
Ehk on siin kellelgi kogemust antud tootega või oskab sarnaseid asju pakkuda. Et kust võiks leida sellist asja mõistliku raha eest?
2) Kas kellelgi on üle sellist asja: https://www.commandonline.co.uk/ViseeO_MBU3000.html