13-10-2015, 07:24 AM
Kas keegi suudaks loogiliselt ära seletada, mis selle autoga võib toimuda. Sooja tavaliselt puhub, vahel ka mitte. Ühel õhtul sai linna vahel tiirutatud 100km, järgmise päeva hommikul tähendas see, et oli vaja 2L jahutusvedelikku peale kallata.
Isegi hommikul lõdvikud veel kõvad ja surve all, kuid siis paisupaagikorki avades vedelikku välja ei löö. Kui kaanetihend õhtal või mõra kaanes, siis peaks ju ööga kenasti surve maha minema. Pealegi veel lisaks, ei tule sealt tagant mingit valget suitsu ka. Õli puhas ja vedelik samuti. Ei saa aru kuhu see tosool siis kaob ja mis anomaalia seal on. Kuna kaante maha võtmine antud autol suur töö, siis pole siiani veel julgenud seda ette võtta.
Kusjuures veel lisaks, külmalt käima pannes, võib auto vabalt tund ega kohapeal tiksuda, ilma et sinna mingit erilist survet tekiks. Niikui tallama minna, on voolikud kanged ja tosool ka paafist kadunud
Isegi hommikul lõdvikud veel kõvad ja surve all, kuid siis paisupaagikorki avades vedelikku välja ei löö. Kui kaanetihend õhtal või mõra kaanes, siis peaks ju ööga kenasti surve maha minema. Pealegi veel lisaks, ei tule sealt tagant mingit valget suitsu ka. Õli puhas ja vedelik samuti. Ei saa aru kuhu see tosool siis kaob ja mis anomaalia seal on. Kuna kaante maha võtmine antud autol suur töö, siis pole siiani veel julgenud seda ette võtta.
Kusjuures veel lisaks, külmalt käima pannes, võib auto vabalt tund ega kohapeal tiksuda, ilma et sinna mingit erilist survet tekiks. Niikui tallama minna, on voolikud kanged ja tosool ka paafist kadunud