11-10-2015, 10:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2017, 10:48 AM ja muutjaks oli Ogadik.)
Läbisõit oli tol hetkel 51 000 (nüüd 60 000), seega auto on palju seisnud ja arvatavasti olid ABC plokis olid mõned rõngastihendid väsinud, muud kulumist seal näha polnud. Käigukasti padja väsimine diagnoositi DMG autos, küllap ikka 700 Nm väänet teeb ka oma töö ka väiksema läbisõidu juures. Ise ma seda ei näinud ja ei oskagi öelda kui läbi ta oli.
06.04.2017 diagnoosis HORT Auto kontrolli käigus taaskord käigukastipadja läbi vajumise ls 63 tuh. seega ca 10 tuh km järel vajub ära padi ära. Mootoripadjad seejuures korras, seega ei saa juttugi olla 400 tuh. läbisõidust. Suure vääne saab padjast jagu palju lühema ls juures. Seekord läheb külge kindlasti originaalosa.
06.04.2017 diagnoosis HORT Auto kontrolli käigus taaskord käigukastipadja läbi vajumise ls 63 tuh. seega ca 10 tuh km järel vajub ära padi ära. Mootoripadjad seejuures korras, seega ei saa juttugi olla 400 tuh. läbisõidust. Suure vääne saab padjast jagu palju lühema ls juures. Seekord läheb külge kindlasti originaalosa.
Cl55 AMG