11-10-2015, 09:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2015, 09:24 PM ja muutjaks oli torvalds.)
Suvi on teadupärast jooksmiseks ja mängimiseks. Võtsin Mercedese puhkuseperioodi alguses liiklusest maha. Ühtlasi võtsin ka kõigi muude asjadega aja maha ja keskendusin meeldivamatele tegevustele. Seda tegevust aitavad hästi iseloomustada kaks sõna, laisklemine ja kruiisimine. Punase auto ümber mingisugust elu ei keerelnud ja mingeid ülesvõtteid pole sellest perioodist näidata.
Sügisel saabus uus ärkamisaeg. Oli jälle teist autot vaja. Rohelise masina pealt sai kribinal krabinal kapott maha harutatud. Üksiku detaili pärast ei hakanud garaazi ette valmistamisega suurt vaeva nägema, kerge pinnakarestus ja pesu ning punane värv rulliga peale. Ei saanud üldse kohutav, kannatab ka lähemalt vaadata. Siidisema läike nimel on kavas kevadel ilusti ära ka poleerida. Auto pääses väheke nägusamamana liiklusse tagasi.
Töö kõrvalt ei ole just väga kerge leida viitsimist temaga tegeleda. Siiski leidsin nii palju aega ja energiat, et doonorautolt eraldada veel organeid värvimiseks. Võtsin töö alla poritiivad ja uksed. Eemaldasin neilt enamiku organeid ja nägin kurja vaeva roostetõrjega. Seejärel palusin küla pealt kompressori laenuks ja nautisin nii mõnedki head õhtused hetked lahusti aurusid. Kõige selle mauramisega läks omajagu aega, eile õhtuse seisuga võin seekordsed koloreerimistööd lõppenuks lugeda. Ukseliistud said spreivärviga uue näo, muudel keredetailidel on värv peale kantud püstoliga, nagu kord ja kohus. Voolamisi ei esine, küll on värvi sees kodugaraazile nii omaselt veidi tolmu. Taas ei midagi kohutavat ka lähedalt vaadates. Kerge poleerimine aiatab muuta saavutust veel paremaks. Looduse armastajana lubasin lahkelt ka kahel sitikal värvi sisse maanduda.
Ühtlasi alustasin eile rõõmsalt ka säravate detailide paigaldamisega. Pilte ei jõudnud teha, ennem läks päike looja.
Tehnilise poole pealt peaks mainima anomaaliat käivitumisega. See võimendub Webasto kasutamisel. Külmalt tuleb päris mitu tsüklit teha ennem kui kolvi peale tuli saab. Kahtlusaluste ring oli päris suur. Aku sai testitud. Spetsialistid rääkisid küttesurveregulaatorist ja tema tihenditest. Stange eemaldamiseks tuleb teadupärast kapott avada. Mille alt vaatas vastu mõnusalt ilane pumba piirkond. Ehk võib sealt asjale süüdlase leida. Seda saavad küll härrad tehnikud otsustada, seejärel kui ma olen värskelt värvitud jubinad auto külge kruvinud.
Muide, stange eemaldamiseks kulus vaat et neli tundi. Avarii oli tema poldid kere küljest lahti põrutanud ja mul tuli need puruks lõigata. Enamus sellest ajast kulus 80 km sõidu peale vastava aparatuuri kohale toomiseks.
Lõpetaks seekord ülesvõttega, milline sai peale kapoti paigaldamist jäädvustatud. Tahab veidi reguleerimist, aga sõitmist ei sega. Ei jää see ka tegemata. Kui muidugi laiskus ei sega
Sügisel saabus uus ärkamisaeg. Oli jälle teist autot vaja. Rohelise masina pealt sai kribinal krabinal kapott maha harutatud. Üksiku detaili pärast ei hakanud garaazi ette valmistamisega suurt vaeva nägema, kerge pinnakarestus ja pesu ning punane värv rulliga peale. Ei saanud üldse kohutav, kannatab ka lähemalt vaadata. Siidisema läike nimel on kavas kevadel ilusti ära ka poleerida. Auto pääses väheke nägusamamana liiklusse tagasi.
Töö kõrvalt ei ole just väga kerge leida viitsimist temaga tegeleda. Siiski leidsin nii palju aega ja energiat, et doonorautolt eraldada veel organeid värvimiseks. Võtsin töö alla poritiivad ja uksed. Eemaldasin neilt enamiku organeid ja nägin kurja vaeva roostetõrjega. Seejärel palusin küla pealt kompressori laenuks ja nautisin nii mõnedki head õhtused hetked lahusti aurusid. Kõige selle mauramisega läks omajagu aega, eile õhtuse seisuga võin seekordsed koloreerimistööd lõppenuks lugeda. Ukseliistud said spreivärviga uue näo, muudel keredetailidel on värv peale kantud püstoliga, nagu kord ja kohus. Voolamisi ei esine, küll on värvi sees kodugaraazile nii omaselt veidi tolmu. Taas ei midagi kohutavat ka lähedalt vaadates. Kerge poleerimine aiatab muuta saavutust veel paremaks. Looduse armastajana lubasin lahkelt ka kahel sitikal värvi sisse maanduda.
Ühtlasi alustasin eile rõõmsalt ka säravate detailide paigaldamisega. Pilte ei jõudnud teha, ennem läks päike looja.
Tehnilise poole pealt peaks mainima anomaaliat käivitumisega. See võimendub Webasto kasutamisel. Külmalt tuleb päris mitu tsüklit teha ennem kui kolvi peale tuli saab. Kahtlusaluste ring oli päris suur. Aku sai testitud. Spetsialistid rääkisid küttesurveregulaatorist ja tema tihenditest. Stange eemaldamiseks tuleb teadupärast kapott avada. Mille alt vaatas vastu mõnusalt ilane pumba piirkond. Ehk võib sealt asjale süüdlase leida. Seda saavad küll härrad tehnikud otsustada, seejärel kui ma olen värskelt värvitud jubinad auto külge kruvinud.
Muide, stange eemaldamiseks kulus vaat et neli tundi. Avarii oli tema poldid kere küljest lahti põrutanud ja mul tuli need puruks lõigata. Enamus sellest ajast kulus 80 km sõidu peale vastava aparatuuri kohale toomiseks.
Lõpetaks seekord ülesvõttega, milline sai peale kapoti paigaldamist jäädvustatud. Tahab veidi reguleerimist, aga sõitmist ei sega. Ei jää see ka tegemata. Kui muidugi laiskus ei sega