08-10-2015, 12:13 PM
Sa juudas küll kuidas see Austria väikefirma maastur oskab roostetada. Päris hirmutavad kaadrid. Kahtlemata jõudu ja meelekindlust jääb soovida.
Osalt ma mõistan selle mudeli kultuslikkust ja sellest tulenevalt tema kõrget turuhinda. Kuid võttes arvesse nii viletsat keretöötlust, tundub tundub tema ülikõrge jääkväärtus küll natuke põhjendamatu.
Mul üks tuttav ostis sellise auto kunagi poest uuena (270CDI). Ma ei mäletagi täpselt, aga äkki kuskil 2000 aasta paiku? Tal on see siiani alles ja kasutab sadade erinevate tehniliste probleemide kiuste igapäevaselt. Aga mäletan, et juba 3-4 aastat vanana oli sel autol põhi täiesti roostes. Sealt edasi läks asi ainult hullemaks.
Üldiselt tundub, et Mercedese kaubamärk ei tee G-klassist ikkagi päris Mercedest. Ta on ju ikkagi ühe väikefirma poolt arendatud, juurutatud ja toodetud sõiduk, sarnanedes seega oma olemuselt paljudele 70-80 aastate Inglise ja Itaalia väikebutiikide toodetele - eksklusiivne, kuid teostus jätab soovida. Eks see nad mingis mõttes jälle kultuslikuks teebki.
Osalt ma mõistan selle mudeli kultuslikkust ja sellest tulenevalt tema kõrget turuhinda. Kuid võttes arvesse nii viletsat keretöötlust, tundub tundub tema ülikõrge jääkväärtus küll natuke põhjendamatu.
Mul üks tuttav ostis sellise auto kunagi poest uuena (270CDI). Ma ei mäletagi täpselt, aga äkki kuskil 2000 aasta paiku? Tal on see siiani alles ja kasutab sadade erinevate tehniliste probleemide kiuste igapäevaselt. Aga mäletan, et juba 3-4 aastat vanana oli sel autol põhi täiesti roostes. Sealt edasi läks asi ainult hullemaks.
Üldiselt tundub, et Mercedese kaubamärk ei tee G-klassist ikkagi päris Mercedest. Ta on ju ikkagi ühe väikefirma poolt arendatud, juurutatud ja toodetud sõiduk, sarnanedes seega oma olemuselt paljudele 70-80 aastate Inglise ja Itaalia väikebutiikide toodetele - eksklusiivne, kuid teostus jätab soovida. Eks see nad mingis mõttes jälle kultuslikuks teebki.