06-10-2015, 03:36 PM
Kuna kostuma hakkasid igasugused nõmedad helid nii esisillas kui ka kapoti all, siis sai autoga kaks korda Lesvenit külastatud. Esimene kord läks vahetusse: pendelhoova puksid, parem alumine sarniir, vasak esimene ülemine õõtshoob, stabika puksid, piduri plekid, rooli amort. Arve: 475 €
Teine kord: rihm, generaatori rihmarull, 2 mootori patja, 2 hõõgküünalt, kollektori tihend. Arve: 680 €
Kodus läksid veel vahetusse esivedrud ja siis alles saabus täielik vaikus majja. Vedrud olid väsinud ja hõõrusid vastu kandureid. Nagu sellest kõigest oleks olnud veel vähe, lõpetas käigukast normaalse toimimise. Alguses üle kolmanda ei vahetanud ja kui seisma jäin ning uuesti startisin, oli ainult teine ja tagumine - ehk siis avariirežiimis. Kuna mul oli kast suht värskelt hooldatud, siis midagi hullu ma ei kahtlustanud ja peale guugeldamist oli viga teada. Veaks osutus conductor plaat, millest ka siin foorumis alles kuskil juttu oli. Uus originaal varuosa oli Kaismal olemas, viisime käigukastiploki sinna ja 20 minuti pärast oli uus plaat küljes ja mina 225 € võrra jälle vaesem.
Teine kord: rihm, generaatori rihmarull, 2 mootori patja, 2 hõõgküünalt, kollektori tihend. Arve: 680 €
Kodus läksid veel vahetusse esivedrud ja siis alles saabus täielik vaikus majja. Vedrud olid väsinud ja hõõrusid vastu kandureid. Nagu sellest kõigest oleks olnud veel vähe, lõpetas käigukast normaalse toimimise. Alguses üle kolmanda ei vahetanud ja kui seisma jäin ning uuesti startisin, oli ainult teine ja tagumine - ehk siis avariirežiimis. Kuna mul oli kast suht värskelt hooldatud, siis midagi hullu ma ei kahtlustanud ja peale guugeldamist oli viga teada. Veaks osutus conductor plaat, millest ka siin foorumis alles kuskil juttu oli. Uus originaal varuosa oli Kaismal olemas, viisime käigukastiploki sinna ja 20 minuti pärast oli uus plaat küljes ja mina 225 € võrra jälle vaesem.