05-10-2015, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2016, 07:29 PM ja muutjaks oli Greger.)
Nii autoga siis sõidetud ~8000km. Küsimus mis erinevust BMW ga hetkel iagtsen on ikkagi käigukasti töö. Hakkab juba vaikselt harjuma kuidas see kast MB l toimetab. Kuid arvan, et kulub veel mõningad kilomeetrid. Mugavus on samasse auku MB isegi sillapoolest ehk isegi parem ja mõnusam teedel. Muidugi tundub, et silla osa on Mersul nõrgem. Kuna peale eelmist hooldust kuuga oli uus sisemine parem rooliots pooleks. Nüüdseks on ka vasakus väike lõtk mille peab ära vahetama.(vahetab koos õliga mis ka kohe vajab vahetust). Erilisi plusse ja miinuseid pole kuna ikkagi tunnen, et mõlemad on head autod.
Kütuse kulu samuti samasse auku. Hetkel siis alla 18 tollised veljed ja rehvid ees 245/40R18 ja taga 275/35R18 ning kulu ~8000 keskmine 8,1L /100km ja kui arvutada paagitäitega kütuse kulu siis tuleb ka sinna samasse. Olen ise üle keskmise raskema jalaga.
Saigi siin üks trahv eelmine nädala, üle 4 aasta kiirusega. 131km/h radarisse 90 alas, load jäid alles aga trahvi number oli omajagu, maksimumi ei tehtud kuna sai Ametnikega meeldivalt vesteldud ja rikkumised puudusid ka mitu aastat.
Kohe kohe õlivahetus enne hooldust mis tuleb siis 11 000 km pärast.
Muidugi lagunes ära juhiukse trosside süsteem ja sai kogu akna tõstmis süsteem vahetatud. Ja piduri klotsid samuti vahetatud kuna märguanne hakkas kisa tegema.
![[Pilt: IMAG0157.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-KgySlOkhnFk/VhIo9ttK_CI/AAAAAAAAAdE/YaKQcJrk7u4/s800-Ic42/IMAG0157.jpg)
![[Pilt: IMAG0155.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-t4MAawfZIHw/VhIokeLaFfI/AAAAAAAAAc8/gzpTSVZYUOk/s800-Ic42/IMAG0155.jpg)
Kütuse kulu samuti samasse auku. Hetkel siis alla 18 tollised veljed ja rehvid ees 245/40R18 ja taga 275/35R18 ning kulu ~8000 keskmine 8,1L /100km ja kui arvutada paagitäitega kütuse kulu siis tuleb ka sinna samasse. Olen ise üle keskmise raskema jalaga.
Saigi siin üks trahv eelmine nädala, üle 4 aasta kiirusega. 131km/h radarisse 90 alas, load jäid alles aga trahvi number oli omajagu, maksimumi ei tehtud kuna sai Ametnikega meeldivalt vesteldud ja rikkumised puudusid ka mitu aastat.
Kohe kohe õlivahetus enne hooldust mis tuleb siis 11 000 km pärast.
Muidugi lagunes ära juhiukse trosside süsteem ja sai kogu akna tõstmis süsteem vahetatud. Ja piduri klotsid samuti vahetatud kuna märguanne hakkas kisa tegema.
(17-07-2015, 01:26 PM)v6sa Kirjutas:(17-07-2015, 12:36 PM)Greger Kirjutas: Eks mõlemad on arvestatavad masinad. Ise olen siiski rohkem BMW pooldaja.
Käigukast on uimane Mercedesel.
...
Mis BMW-l on enam mokkamööda? Puhas uudishimu
Automaatkasti õppimisprotsessi kiirendab adaptsioonide mahalaskmine. Üks juhend on siini:
http://mbworld.org/forums/w219/423040-ec...tions.html
![[Pilt: IMAG0157.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-KgySlOkhnFk/VhIo9ttK_CI/AAAAAAAAAdE/YaKQcJrk7u4/s800-Ic42/IMAG0157.jpg)
![[Pilt: IMAG0155.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-t4MAawfZIHw/VhIokeLaFfI/AAAAAAAAAc8/gzpTSVZYUOk/s800-Ic42/IMAG0155.jpg)
![[Pilt: IMAG0161.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-6LB1DCJIrOo/VhI2ox4KGHI/AAAAAAAAAdY/nrhfy0dcqTg/s800-Ic42/IMAG0161.jpg)