23-09-2015, 10:36 AM
(23-09-2015, 10:18 AM)MBW126 Kirjutas: ...
Kuna pole väga palju mootoritöid teinud, siis hetke olukord põhjustab kergelt peavalu. Sest kõik sai justkui paika ära aga kett oli altpoolt vist mitte hambuvuses kui hakkasin kontrolli mõttes mootorit ringi ajama. Isegi kui nukad ära võtan ja siis peale väntvõlli OT asendisse ajamist eraldi peale tagasi panen, siis ju ikkagi oht, et altpoolt ei pruugi kett hambuvuses kohe olla kuna alltoimuvat ei näe.
...
Aga tunned. Sõna otseses mõttes: enne nukkadele ketirataste pealepanemist loksuta kergelt pingul ketti edasi-tagasi ja võiks olla üsna kenasti tunda, kas kett on hammasrattas pesas või istub kuidagi halvasti. Pesas olev kett ei anna järele ja kettülekande tööks vajalik pisike lõtk võiks tundlike näppude korral olla tuvastatav, kui kett hambavahedes lõtkub.
Peale seda on vaja kindlustada, et kett ei saaks alt lõtvuda. Konksudega kummipael on kõva sõna
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)
Seda Sa ilmselt tead, et ketipinguti tuleb paigaldada viimasena.