23-09-2015, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2015, 10:22 AM ja muutjaks oli MBW126.)
Jah, seda tean ja lukustasin ära kui ajastust paika ajasin. Mul leidub garaazis ka väntvõlli lukusti, mis läheb starteri asemele.
Kuna pole väga palju mootoritöid teinud, siis hetke olukord põhjustab kergelt peavalu. Sest kõik sai justkui paika ära aga kett oli altpoolt vist mitte hambuvuses kui hakkasin kontrolli mõttes mootorit ringi ajama. Isegi kui nukad ära võtan ja siis peale väntvõlli OT asendisse ajamist eraldi peale tagasi panen, siis ju ikkagi oht, et altpoolt ei pruugi kett hambuvuses kohe olla kuna alltoimuvat ei näe.
Vahepeal tellisin lisaks olemasolevatele tagumiste tiiva äärtele ka koopaääred ära. Keevitust vajaminevatest detailidest veel puudu karbid (iseenesest karbid korras, aga origin. tungraua aukude juurest mädaneb) ja pagasniku tuulutusavadega peab midagi ette võtma. Silberautos pakutakse täitsa tuulutusavade ümber olevat pleki juppi, aga tüki hind oli pea 100 euri.
Kuna pole väga palju mootoritöid teinud, siis hetke olukord põhjustab kergelt peavalu. Sest kõik sai justkui paika ära aga kett oli altpoolt vist mitte hambuvuses kui hakkasin kontrolli mõttes mootorit ringi ajama. Isegi kui nukad ära võtan ja siis peale väntvõlli OT asendisse ajamist eraldi peale tagasi panen, siis ju ikkagi oht, et altpoolt ei pruugi kett hambuvuses kohe olla kuna alltoimuvat ei näe.
Vahepeal tellisin lisaks olemasolevatele tagumiste tiiva äärtele ka koopaääred ära. Keevitust vajaminevatest detailidest veel puudu karbid (iseenesest karbid korras, aga origin. tungraua aukude juurest mädaneb) ja pagasniku tuulutusavadega peab midagi ette võtma. Silberautos pakutakse täitsa tuulutusavade ümber olevat pleki juppi, aga tüki hind oli pea 100 euri.