22-09-2015, 02:46 AM
Vahepeal veidi vett merre voolanud, ning mõned asjad ka toimunud.
Alustame siis esimesest asjast, mis juhtus pärast pildiseeriat.
Nimelt, kuna paiknen Tartus, siis alatihti saab külastatud neljapäevakut. Ning noh, ükskord sai ka ise proovitud kätt. Korra originaalsena, korra nii, et ABS ajul pistik tagant. Positiivne on see, et kui seisma jätta ja pistik tagasi ühendada, siis kustutab kõik veakoodid ära.
Aga, tol korral juhtus siis nii (Mõtlesin, et kasutaks veidi ära oma võimsa mootori ja manuaalkasti võimalusi)
See kõik toimus teise käiguga.
Edasi aga, sai käidud VWKlubi Sügiskruiisil. Kuna seal palju sõpru-tuttavaid, siis sai mindud sellepärast juba. Aga kuna Ventot valmis ei saanud, sai MB-ga laivi lennatud.
Alguses olin nii:
Kuid kuna omaks ei tunnistatud, siis sõitsin kruiisi lõpuni nii:
Aga siiski, ei häbenenud, isegi kruiisi videosse sain omad lõigud sisse.
Sai ka kruiisi raames laguuni ääres käidud:
Aga see oli ka viimane sõit suhteliselt mersule. Korra sai temaga Tartusse veel tuldud, kuid järgmine päev sõitsin tagasi Jõgevale, tegin Ventole peale kindlustuse ja tulin tollega tagasi.
Vabandan väga, kuid siinkohal lisan pildi siis praegusest igapäevaliikurist:
Tartlastele peaks olema tuttav auto, number ja VR6 vihjeks.
MB jäi seisma aga seetõttu, et Ventol on all palju korralikumad rehvid, MB-l aga olid vale kokkujooksu tõttu ees täiesti slikid.
Tulles aga tagasi selle pildi juurde:
Siis on ilmselge see, et jupid asja parendamiseks on olemas.
Jätsin auto Jõgevale ja isa viis teenindusse, kus siis veermik korda tehti.
Vahetusse läksid siis kõik rattalaagrid, kõik tagasilla puksid ja pulgad, mootoripadjad, vedrud ja tagumise differentsiaali puksid.
Kuna vedrude näol tegemist siiski -50mm madaldusega, sai igaks juhuks ka pilte tehtud veidi:
Vähemalt sai asja juba veidi maale lähedamale. Arvatavasti peaks veel veidi alla vajuma, kuna vedrud siiski värsked veel all. Ja kui piisavalt ei vaju, siis vaja veidi neid modifitseerida.
Aga suures plaanis: tegemist oleks nagu täiesti teise autoga. Ilmselgelt oli asi juba viimase piiri peal. Enne remonti oli ta igatepidi vedel, ei olnud konkreetne. Nüüd aga: juhitavus kindel ja auto täiesti vaikne. Ei ole klõbinaid ega kolinaid ega midagi. Täiesti nauditav kogemus.
Edasi nüüd vaatame, mis saama hakkab. Kas tuleb veel see aasta teedele või ei. Igatahes kindel on see, et järgmine aasta tuleb ilusam.
Alustame siis esimesest asjast, mis juhtus pärast pildiseeriat.
Nimelt, kuna paiknen Tartus, siis alatihti saab külastatud neljapäevakut. Ning noh, ükskord sai ka ise proovitud kätt. Korra originaalsena, korra nii, et ABS ajul pistik tagant. Positiivne on see, et kui seisma jätta ja pistik tagasi ühendada, siis kustutab kõik veakoodid ära.
Aga, tol korral juhtus siis nii (Mõtlesin, et kasutaks veidi ära oma võimsa mootori ja manuaalkasti võimalusi)
See kõik toimus teise käiguga.
Edasi aga, sai käidud VWKlubi Sügiskruiisil. Kuna seal palju sõpru-tuttavaid, siis sai mindud sellepärast juba. Aga kuna Ventot valmis ei saanud, sai MB-ga laivi lennatud.
Alguses olin nii:
Kuid kuna omaks ei tunnistatud, siis sõitsin kruiisi lõpuni nii:
Aga siiski, ei häbenenud, isegi kruiisi videosse sain omad lõigud sisse.
Sai ka kruiisi raames laguuni ääres käidud:
Aga see oli ka viimane sõit suhteliselt mersule. Korra sai temaga Tartusse veel tuldud, kuid järgmine päev sõitsin tagasi Jõgevale, tegin Ventole peale kindlustuse ja tulin tollega tagasi.
Vabandan väga, kuid siinkohal lisan pildi siis praegusest igapäevaliikurist:
Tartlastele peaks olema tuttav auto, number ja VR6 vihjeks.
MB jäi seisma aga seetõttu, et Ventol on all palju korralikumad rehvid, MB-l aga olid vale kokkujooksu tõttu ees täiesti slikid.
Tulles aga tagasi selle pildi juurde:
Siis on ilmselge see, et jupid asja parendamiseks on olemas.
Jätsin auto Jõgevale ja isa viis teenindusse, kus siis veermik korda tehti.
Vahetusse läksid siis kõik rattalaagrid, kõik tagasilla puksid ja pulgad, mootoripadjad, vedrud ja tagumise differentsiaali puksid.
Kuna vedrude näol tegemist siiski -50mm madaldusega, sai igaks juhuks ka pilte tehtud veidi:
Vähemalt sai asja juba veidi maale lähedamale. Arvatavasti peaks veel veidi alla vajuma, kuna vedrud siiski värsked veel all. Ja kui piisavalt ei vaju, siis vaja veidi neid modifitseerida.
Aga suures plaanis: tegemist oleks nagu täiesti teise autoga. Ilmselgelt oli asi juba viimase piiri peal. Enne remonti oli ta igatepidi vedel, ei olnud konkreetne. Nüüd aga: juhitavus kindel ja auto täiesti vaikne. Ei ole klõbinaid ega kolinaid ega midagi. Täiesti nauditav kogemus.
Edasi nüüd vaatame, mis saama hakkab. Kas tuleb veel see aasta teedele või ei. Igatahes kindel on see, et järgmine aasta tuleb ilusam.