21-09-2015, 10:20 AM
Jätkuvalt diislimõtted peas
Sai siis jätkatud sealt, kus aasta aega tagasi autoga pooleli jäin-mootori ajastuse sättimine. Nukkvõllid olid teises asendis võrreldes väntvõlliga. Sai siis tükk aega pusitud- väntvõlli liigutatud, siis jällegi nukkvõlle ja niimoodi siis kordamööda (ketipinguti ja pump olid maas). Alumine pool sai ilusti OT peale, nukkvõllid lukustatud. Pump suvalises asendis peale ja uus ketipinguti läks ka külge. Kett tundus nukkade juurest ja pumba hammaka juurest ilusti tihkelt ümber. Ja siis tõehetk-hakkasin mootorit kellasuunas ringi ajama. Kõik tundus alguses ilus ja tore kuni märkasin, et alguses liikus väntvõll üksi ja siis tõmbas nukad ka järgi. Aga siis oli juba liiga hilja ja jällegi klapid peas ja 20kraadi ajastus vale.
Küsiks siis jällegi nõu, et kuidas asjale edasi läheneda? Olen kaalunud erinevaid variante - õlivann maha võtta ja ehk sealt on näha, kas kett jääb altpoolt ilusti väntvõlliga hambuvusse. Või võtta hoopis nukkvõllid maha ja eraldi paika panna?
Igasugune abi on teretulnud
Sai siis jätkatud sealt, kus aasta aega tagasi autoga pooleli jäin-mootori ajastuse sättimine. Nukkvõllid olid teises asendis võrreldes väntvõlliga. Sai siis tükk aega pusitud- väntvõlli liigutatud, siis jällegi nukkvõlle ja niimoodi siis kordamööda (ketipinguti ja pump olid maas). Alumine pool sai ilusti OT peale, nukkvõllid lukustatud. Pump suvalises asendis peale ja uus ketipinguti läks ka külge. Kett tundus nukkade juurest ja pumba hammaka juurest ilusti tihkelt ümber. Ja siis tõehetk-hakkasin mootorit kellasuunas ringi ajama. Kõik tundus alguses ilus ja tore kuni märkasin, et alguses liikus väntvõll üksi ja siis tõmbas nukad ka järgi. Aga siis oli juba liiga hilja ja jällegi klapid peas ja 20kraadi ajastus vale.
Küsiks siis jällegi nõu, et kuidas asjale edasi läheneda? Olen kaalunud erinevaid variante - õlivann maha võtta ja ehk sealt on näha, kas kett jääb altpoolt ilusti väntvõlliga hambuvusse. Või võtta hoopis nukkvõllid maha ja eraldi paika panna?
Igasugune abi on teretulnud