20-09-2015, 03:44 PM
Ma ise ostsin oma Cosworthile Silberist 28mm 500E esistabika. Kuna sul raske 6 pütane diisel vahel, kulub sul see 30mm marjax ära. Samas pead aga ka tagaotsa jäigemax saama, et vähendada alajuhitavust, mida raske ja jäik nina kaasa toob. SL500 vedrud on juba üsna kanged, aga SL600 omad peax olema veel jäigemad. Ma muidugi ei tea, kas see ka tagumiste vedrude kohta käib, kuna need võivad SL500-l ja SL600-l samad olla, tootekoode võrreldes saab selguse. Ex kui auto liikuma saad, pead veidi katsetama, kuidas ta käitub. Võimalik, et neutraalsema juhitavuse tarvis pead koos tagumiste SL500 verdudega ja jämeda esistabikaga kasutama ees midagi pehmemat, näitex 400E/E420 vedrusid. Rehvirõhkudega saab ka veidi alajuhitavust välja korrigeerida kui taga rõhku suurendad ja ees veidi vähendad. Raske nina ja kerge pära tõttu soovitan aku pagassi kolida, et veidigi kaalujaotust parandada ja talvel tuleb kindlasti vähemalt 30 kilogrammi raskust pagassi lisada, et üldse koha pealt minema saax (see kehtib juba tavalise 2.0 190E kohta, tean omast käest).
Mis rehvidesse puutub, siis tasub meeles pidadada, et rehv on vedrustuse osa ja ainus, mis teepinnaga kontaktis, nii et liiga madala külgseinaga rehvi ei tasu paigaldada, et säilix rehvi elastsus ja haardevõime. Vaata näitex kui suure külgseinaga vormelite rehvid on, et tagada paras elastsus ja haarduvus. 190E-l enam levinud rehvimõõdud, mida maailmas kasutataxe on 185/65/15, 195/65/15, 205/55/15, 205/55/16, 225/45/16, 225/50/16 ja 225/45/17. 245/40/17 on sobiva offsetiga velgede korral ka teostatav (koos koopaservade kerge rullimise ja tiivakinnitustel distantseibide kasutamisega). 18 tolli kannatab ka koopasse ära mahutada, aga siis pole enam võimalik normaalses mõõdus rehve kasutada ning mugavus ja sõiduomadused kannatavad suuresti.
Mis rehvidesse puutub, siis tasub meeles pidadada, et rehv on vedrustuse osa ja ainus, mis teepinnaga kontaktis, nii et liiga madala külgseinaga rehvi ei tasu paigaldada, et säilix rehvi elastsus ja haardevõime. Vaata näitex kui suure külgseinaga vormelite rehvid on, et tagada paras elastsus ja haarduvus. 190E-l enam levinud rehvimõõdud, mida maailmas kasutataxe on 185/65/15, 195/65/15, 205/55/15, 205/55/16, 225/45/16, 225/50/16 ja 225/45/17. 245/40/17 on sobiva offsetiga velgede korral ka teostatav (koos koopaservade kerge rullimise ja tiivakinnitustel distantseibide kasutamisega). 18 tolli kannatab ka koopasse ära mahutada, aga siis pole enam võimalik normaalses mõõdus rehve kasutada ning mugavus ja sõiduomadused kannatavad suuresti.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!