30-08-2015, 09:27 AM
Eile sai palehigis kõvasti tööd tehtud
Kõigepealt hommikul tõime maalt kere ära ja käisime rehvi parandamas, mis koguaeg tühjaks tahtis vajuda.
Hommikune vaade kapoti alla.
Mootor ja kapotialune käisid vahepeal pesus.
Ja õhtuks sai mootor koos käigukastiga paika. hea oli et vana kardaan sobis ka alla, kuigi mootor liikus 4cm taha poole.
Nüüd tuleb sammud garaasi poole seada ja edasi nokitseda.
Nüüd hakkab Artsi lemmik osa, sisse- ja väljalaske kollektorite tegemine
Hents teeb õnneks usinasti juhtmestikku juba
Vaja on veel terve hunnik igasugu juppe: 3.2 kütuselatti, 124 stabikat, uued amordid ja vedrud, triger, väljalaskele flantsid, summutaja, suur drosser, lairiba lamda, süütebool jne.
Kõigepealt hommikul tõime maalt kere ära ja käisime rehvi parandamas, mis koguaeg tühjaks tahtis vajuda.
Hommikune vaade kapoti alla.
Mootor ja kapotialune käisid vahepeal pesus.
Ja õhtuks sai mootor koos käigukastiga paika. hea oli et vana kardaan sobis ka alla, kuigi mootor liikus 4cm taha poole.
Nüüd tuleb sammud garaasi poole seada ja edasi nokitseda.
Nüüd hakkab Artsi lemmik osa, sisse- ja väljalaske kollektorite tegemine
Hents teeb õnneks usinasti juhtmestikku juba
Vaja on veel terve hunnik igasugu juppe: 3.2 kütuselatti, 124 stabikat, uued amordid ja vedrud, triger, väljalaskele flantsid, summutaja, suur drosser, lairiba lamda, süütebool jne.